Πρόκειται για τη νέα καμπάνια του οίκου με τη Léa Seydoux να μας υποδέχεται σε έναν κόσμο γεμάτο τραπουλόχαρτα και iconic αξεσουάρ.

Η μόδα είναι ένα αέναο παιχνίδι και ο καλλιτεχνικός διευθυντής των γυναικείων συλλογών του οίκου Luis Vuitton το ξέρει πολύ καλά. Ο ταλαντούχος Nicolas Ghesquiére ποντάρει ό,τι έχει στα χέρια του και απογειώνει την έννοια του ρίσκου με την Game On συλλογή που εμπνέεται από τη μαγεία της τραπούλας.

Σπαθιά, Ντάμας, Ρίγες και άλλοι γνωστοί πρωταγωνιστές των τυχερών παιχνιδιών παίρνουν θέση και στήνουν ένα μαγικό παιχνίδι καλαισθησίας και κομψότητας, με σύμμαχο την πρέσβειρα του οίκου την ηθοποιό Léa Seydoux. Στήνουν μια συλλογή με έμφαση στη φαντασία, το όνειρο και το ταξίδι.

Όλο το σκηνικό δημιουργεί μια ονειρική γεωμετρία με statement κομμάτια που θα κάνουν τη διαφορά. Ready to wear αξεσουάρ και παπούτσια ανατρέπουν τα συνηθισμένα, ενώ το χαρακτηριστικό μονόγραμμα του οίκου επανφευρίσκεται με φόντο ενδιαφέροντα και πρωτότυπα background, με χρώματα που έρχονται σε έντονη αντίθεση μεταξύ τους. Πολύ αγαπημένη, η τσάντα σε σχήμα καρδιάς που βλέπουμε για πρώτη φορά.

Οι τσάντες Dauphine, Speedy, Neverfull και Keepall διακοσμούνται με τους «κανόνες» του παιχνιδιού και συνδέουν την ιστορία του οίκου με την ανάγκη για ανάλαφρο στιλ και πειραματισμό, ενώ τα αγαπημένα μας sneakers «μπαίνουν στη μάχη» με τη νέα παιχνιδιάρικη εκδοχή τους.

Ανακαλύψτε τη συλλογή εδώ 

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency