Η τελευταία εξαγορά της ΙΚΕΑ μάλλον ξαφνιάζει. Η σουηδική εταιρία επίπλων δεν αγόρασε κάποιον ανταγωνιστή ή έναν προμηθευτή της, προκειμένου να διευρύνει τα μερίδια αγοράς ή να ρίξει το κόστος παραγωγής της. Αντ’ αυτού, αγόρασε ένα δάσος!

Στα νοτιοανατολικά της αμερικανικής πολιτείας Τζόρτζια, ένα δάσος με έκταση σχεδόν 11 χιλιάδες στρέμματα βρισκόταν σε κίνδυνο. Υπήρχε σχέδιο που προέβλεπε την αποψίλωσή του για τη δημιουργία βιομηχανικών μονάδων. Σε μία προσπάθεια για την προστασία του, ένας περιβαλλοντικός οργανισμός αποφάσισε να το διεκδικήσει – και ο όμιλος Ingka Group, στον οποίο υπάγεται η ΙΚΕΑ, πρόσφατα το αγόρασε, υπογράφοντας συμβόλαιο με το οποίο δεσμεύεται για την προστασία του τοπικού οικοσυστήματος.

Πρόκειται για μία εξαιρετική στρατηγική κίνηση της ΙΚΕΑ, η οποία σχεδιάζει να γίνει «πράσινη» μέχρι το 2030. Το πλάνο περιλαμβάνει τον περιορισμό των αερίων του θερμοκηπίου που εκπέμπονται στην αλυσίδα παραγωγής του, τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ηλεκτροκίνητων οχημάτων για τη διανομή των προϊόντων, οικολογικών υλικών και την εφαρμογή νέων επιχειρηματικών μοντέλων που περιλαμβάνουν την επιδιόρθωση κι επαναπώληση παλιών εμπορευμάτων.

Ο οργανισμός που αρχικά ανέλαβε την προστασία του δάσους ονομάζεται Conservarion Fund. Δεσμεύει δασικές εκτάσεις τις οποίες πολλοί εκμεταλλεύονται παράνομα για την ξυλεία, και κάνει οτιδήποτε περνάει από το χέρι της όχι μόνο για να σταματήσει αυτό, αλλά και για να μην επαναληφθεί ποτέ ξανά.

«Παίρνουμε απειλούμενα δάση που ανήκουν σε επενδυτές, πιθανότατα με συμβόλαιο ορισμένου χρόνου, και συχνά μοιράζονται σε μικρότερα τμήματα – όσο μεγαλύτερη η περιοχή, τόσο ευκολότερο γίνεται να “κοπεί” σε όλο και μικρότερα μέρη», δήλωσε στο Fast Company o Αντιπρόεδρος και Διευθυντής ου Conservation Fund, Μπράιαν Ντάνγκλερ. «Κι όταν διαιρείς μεγάλα δάση, δεκάδων χιλιάδων τετραγωνικών χιλιομέτρων, η χλωρίδα μπορεί να εξαφανιστεί αμέσως. Οπότε προσπαθούμε να τα διατηρούμε ατόφια».

Εκπρόσωποι του Ingka Group έχουν αναφέρει πως το ξύλο από τα δέντρα τέτοιων δασών δε χρησιμοποιείται στην κατασκευή των προϊόντων της ΙΚΕΑ, καθώς πρωταρχικός του στόχος είναι η βιώσιμη διαχείρισή τους.

Μαρία Σιαφάκα

Hello pretty people! Αγαπώ να μαθαίνω καινούρια πράματα και να δοκιμάζω τον εαυτό μου. Μέσα από το prettydose.gr θα μοιράζομαι μαζί σας όσα βλέπω, ακούω και διαβάζω. Πάντα με χιούμορ, σεβασμό και αγάπη προς όλους!

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency

Αρέσει σε %d bloggers: