Σκέφτεσαι οτι θέλεις να αδυνατίσεις και το μυαλό σου πάει σε πολύωρη άσκηση και εξαντλητικές δίαιτες; Στην πραγματικότητα για να χάσεις βάρος πρέπει να κάψεις θερμίδες. Σου προτείνω τους πιο απλούς τρόπους για να κάψεις θερμίδες χωρίς γυμναστική και δίαιτα. Ναι μπορείς να χάσεις βάρος χωρίς αυτά κάνοντας κάποιες απλές αλλά σημαντικές κινήσεις!Πάμε να τις δούμε.

 1. Χρησιμοποίησε τις σκάλες

Όπου πηγαίνεις σπίτι, δουλειά, σούπερ μάρκετ χρησιμοποιείς το ασανσέρ; Για να κάψεις θερμίδες ήρθε η ώρα να το σταματήσεις και να χρησιμοποιείς τις σκάλες. Ειδικά όταν πας στο σούπερ μάρκετ και κρατάς τις σακούλες από τα ψώνια προτίμησε να πας με τις σκάλες για ακόμα περισσότερο κάψιμο θερμίδων!

 2. Πήγαινε για περπάτημα

Εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσεις την δραστηριότητα σου. Σε μία ώρα μπορείς να κάψεις περίπου 200-300 θερμίδες η αν δεν έχεις τόσο χρόνο στη διάθεση σου και με 15 λεπτά καις εως 75 θερμίδες. Κάνε το ακόμα πιο ευχάριστο πέρνωντας μαζί έναν φίλο σου ή το κατοικίδιο σου.

 3. Απέφυγε να πηγαίνεις παντού με το αυτοκίνητο

Ξύπνα λίγο νωρίτερα από ότι συνήθως για να πας στη δουλειά έτσι ώστε να μη χρειαστεί να πας με το αυτοκίνητο. Αν ωστόσο είναι απαραίτητο να το πάρεις πάρκαρε τουλάχιστον λίγο πιο μακριά και περπάτησε την υπόλοιπη διαδρομή. Έτσι θα κάνεις κάθε μέρα έστω και μια μικρή άσκηση που σταδιακά θα έχει θετικά αποτελέσματα ως προς το σώμα σου.

 4. Μην τρως μπροστά στην τηλεόραση

Είναι μια συνήθεια που αρέσει σε όλους μας αλλά είναι και ένας βασικός λόγος που αυξάνεται το βάρος μας. Όταν τρώμε βλέποντας τηλεόραση ασυναίσθητα καταναλώνουμε μεγαλύτερες ποσότητες και ειδικά όταν το κάνουμε μεταμεσονύκτιες ώρες είναι ακόμα χειρότερο. Αν’ αυτού είναι καλύτερο να τρώμε στο τραπέζι και μετά να περπατήσουμε λίγο έστω για να χωνέψουμε.

 5. Κάνε τις δουλειές του σπιτιού ακούγοντας μουσική

Θα γίνει πιο ευχάριστη η διαδικασία και επίσης όταν ακούς τα αγαπημένα σου τραγούδια θα κινήσαι πιο γρήγορα. Μέσα σε 20 λεπτά μπορεις να κάψεις εως 100 θερμίδες. Βάλε λοιπόν τα αγαπημένα σου τραγούδια και ξεκίνα!

 6. Κοιμήσου όσο πρέπει

Όταν κοιμάσαι λιγότερο από 7 ώρες έχεις μεγαλύτερη λαιμαργία. Το καλύτερο είναι να κοιμάσαι 8 ώρες και έτσι καις 1087 θερμίδες χωρίς να κάνεις στην ουσία τίποτα!

  Συντάκτης:Ελένη Καμπάκη

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency