Είτε θέλεις να ξυπνάς στις 6, είτε θέλεις να ξυπνάς στις 9, δεν έχει σημασία! Υπάρχουν κάποια tips που αν τα ακολουθήσεις, θα σε βοηθήσουν να ξυπνάς με ευκολία και να έχεις μια δημιουργική ημέρα.

Μην πιείς καφέ

Απόφυγε να πιείς καφεΐνη 4-6 ώρες πριν κοιμηθείς. Η καφεΐνη επηρεάζει το πόσο “βαθιά” κοιμάσαι. Όσο πιο “βαθύς” είναι ο ύπνος σου, τόσο περισσότερο ξεκουράζεσαι και κατ’ επέκταση, τόσο πιο εύκολο θα είναι το πρωινό ξύπνημα.

Μην πατάς το snooze

Ήξερες ότι πατώντας snooze στο ξυπνητήρι κάθε μέρα, δημιουργείς μια συνήθεια στον εαυτό σου που δύσκολα θα μπορεί να σταματήσει; Και με αυτό τον τρόπο, καθυστερείς 10, 20 λεπτά (μπορεί και περισσότερο) να ξυπνήσεις και όλα μετά είναι πιο “αρνητικά”.

Αρχικά, σκέφτεσαι ότι θα πας δουλειά, ότι πάλι σηκώθηκες πρωί, ότι έχεις δεκάδες πράγματα να κάνεις μέσα στην ημέρα και πιθανόν να μην τα προλάβεις όλα. Γι’ αυτό, ποτέ ξανά snooze στο ξυπνητήρι.

Και καλύτερα, να έχεις το κινητό σου κάπου πιο μακριά μέσα στο δωμάτιο, και όχι δίπλα σου, για να αναγκαστείς να σηκωθείς (τουλάχιστον να το απενεργοποιήσεις) ! Παλιό κόλπο, αλλά ακόμα λειτουργεί!

Προγραμμάτισε τι θα κάνεις το πρωί

Αρχικά, πρέπει να σκεφτείς λίγο αντίστροφα: δηλαδή τι ώρα πρέπει να ξεκινάς από το σπίτι για να φτάσεις κάπου on time. Και στην πορεία πρέπει να θέσεις κάποια όρια στον χρόνο που έχεις στη διάθεσή σου, για να ετοιμαστείς, να φτιάξεις πρόγευμα κλπ.

Με αυτό τον τρόπο, θα ξέρεις ότι αν καθυστέρησες 5 λεπτά για να ετοιμαστείς, τότε θα πρέπει να βιαστείς λίγο περισσότερο στην ετοιμασία του πρωινού σου!

Έχοντας πλάνο κάθε πρωί τι πρέπει να κάνεις (πχ. να σιδερώσεις τα ρούχα που θα φορέσεις, να ετοιμάσεις τα snacks που θα πάρεις μαζί σου), δε θα ξανά αγχωθείς ότι θα πας κάπου αργοπορημένα!

Πιες νερό

Το πρωί μόλις πάρεις την απόφαση να σηκωθείς από το κρεβάτι είναι καλό να έχεις ένα ποτήρι νερό δίπλα σου και να το πιεις. Αυτό θα σε ξυπνήσει αμέσως, ειδικά αν το νερό είναι παγωμένο! Κάποιοι προτιμούν να πίνουν χλιαρό νερό βάζοντας μέσα ένα λεμόνι! Αυτό, εκτός από το να σε ξυπνήσει, θα βελτιώσει τη μεταβολική υγεία του οργανισμού σου.

Να ξέρεις, ότι κάθε φορά που ξυπνάς είσαι πιο αφυδατωμένος, αφού καθώς κοιμάσαι “χάνεις” αρκετό νερό λόγω της αναπνοής. Γι’ αυτό, το πρωί πρέπει να αναπληρώνεις τα υγρά που χάθηκαν το βράδυ.

Από την άλλη, μια ώρα πριν κοιμηθείς το βράδυ, καλύτερα να μην πιεις νερό γιατί θα αφυπνιστεί ο οργανισμός σου και θα είναι λίγο δυσκολότερο για ‘σένα να κοιμηθείς!

Να μπεις ή όχι στα social media;

Κάποιοι, θεωρούν ότι μπαίνοντας Instagram και Facebook κάθε πρωί, τους βοηθάει να ξυπνήσουν γρηγορότερα, αφού βλέποντας διάφορες φωτογραφίες και βίντεο, διεγείρεται το μυαλό και ξυπνάει.

Από την άλλη, υπάρχει η άποψη, ότι τα social media, δεν αφήνουν το μυαλό να ηρεμίσει. Αν το καλοσκεφτείς ισχύει, αφού το πρωί ίσως διαβάσεις μια αρνητική είδηση στα social media, η οποία θα σε αναστατώσει με το που ξυπνήσεις. Και σίγουρα δεν το θέλεις αυτό.

Εσύ ποια από αυτά τα tips θα ακολουθήσεις; 

Μαρία Σιαφάκα

Hello pretty people! Αγαπώ να μαθαίνω καινούρια πράματα και να δοκιμάζω τον εαυτό μου. Μέσα από το prettydose.gr θα μοιράζομαι μαζί σας όσα βλέπω, ακούω και διαβάζω. Πάντα με χιούμορ, σεβασμό και αγάπη προς όλους!

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency