5 Πράγματα που δεν γνώριζες για τα φρούτα!

5 Πράγματα που δεν γνώριζες για τα φρούτα!

Σήμερα θα μάθουμε 5 σημαντικές συμβουλές-που δεν γνωρίζαμε-για την υγιή κατανάλωση φρούτων σύμφωνα με διατροφολόγους!

  • Τα φρούτα καταναλώνονται μεταξύ των γευμάτων ως ανεξάρτητο γεύμα, επειδή αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να γίνει η σύνθεση θρεπτικών συστατικών στο έντερο και έτσι ο οργανισμός “παίρνει” όλα τα καλά από αυτά! Χρειάζεται λίγη ώρα μέχρι να γίνει η πέψη του φρούτο οπότε πρέπει να υπάρχει χρονική απόσταση η κατανάλωσή του με το επόμενο γεύμα μας, αλλιώς οι άλλες τροφές θα παρατείνουν την πέψη και θα μειώσει τα “καλά” θρεπτικά συστατικά.

 

  • Τα φρούτα δεν πρέπει να τρώγονται μετά από ένα “πλούσιο” γεύμα. Τα φρούτα που αναμιγνύονται με άλλα τρόφιμα στα όργανά μας δημιουργούν περιττά οξέα που αντιδρούν με άλλα τρόφιμα και έτσι τρόφιμα και φρούτα δεν χωνεύονται σωστά και αισθανόμαστε βάρος στο στομάχι.

 

  • Τα φρούτα περιέχουν πολλές βιταμίνες που χρειάζεται το σώμα μας. Παρόλο που οι περισσότεροι συνδέουμε τα φρούτα με την βιταμίνη C, πολλά φρούτα περιέχουν και βιταμίνες Κ, Ε, Α και B οι οποίες είναι επίσης πολύ σημαντικές για το σώμα μας!

fruitss

  • Τα φρούτα βοηθούν στη πέψη, τα φρούτα και τα λαχανικά περιέχουν κυτταρίνη η οποία βοηθά την πέψη όπως και την εργασία και την εκκένωση των εντέρων. Επιπλέον είναι πλούσια σε φυτικές ίνες οι οποίες διεγείρουν τις κινήσεις του εντέρου και μειώνουν τον κίνδυνο κιρσών στην περιοχή του ορθού.

 

  • Με την κατανάλωση φρούτων μπορείτε να μειώσετε -και- τον κίνδυνο διαβήτη. Εάν τα καταναλώνετε όσο θα θέλατε να τρώτε και τα γλυκά ελέγχετε τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας και ως εκ τούτου θα μειώσετε τον κίνδυνο ανάπτυξης διαβήτη ακόμη και αν έχετε γενετική προδιάθεση για αυτό.

 

Συντάκτης: Μιλένα Αμπράμοβιτς, Δημοσιογράφος