Γιατί ενώ σου αρέσει η δουλειά σου, πιάνεις πολλές φορές τον εαυτό σου να μην μπορεί να αποδόσει έτσι όπως θα έπρεπε; Μήπως φταίνε οι συνήθειες της καθημερινότητας σου; Το pretty dose έχει συλλέξει τους πιο βασικούς κανόνες για να είσαι παραγωγική στη δουλειά σου ΚΑΙ να την χαίρεσαι!

1. Σωστή διάρκεια ύπνου

Άλλο να το κάνεις μια φορά στο τόσο, αλλά αν πηγαίνεις καθημερινά άυπνη/ξενυχτισμένη στη δουλειά, μην περιμένεις να αποδόσεις. Οσο κι αν πιστεύεις στις δυνατότητες σου πρέπει να πάντα να ξεκουράζεις τον οργανισμό σου τις απαιτούμενες ώρες-δεν είναι τυχαίο που οι ειδικοί συνιστούν 6-8 ώρες-. Πέρα από αυτό όμως δεν απαιτήται μόνο να κοιμάσαι αλλά να κοιμάσαι και σωστά. Τι σημαίνει αυτό; Ότι όταν είσαι στρεσαρισμένοι, έχεις φάει πολύ βαριά πριν από λίγο ή έχεις χρησιμοποιήσει πολλές ώρες το κινητό, ακόμα κι αν καταφέρεις να κοιμηθείς θα κάνεις έναν ανήσυχο ύπνο που δεν θα σε ξεκουράσει έτσι ώστε να πας με ενέργεια την επόμενη μέρα στη δουλειά.

2. Όταν ξυπνάς απέφυγε να πιάσεις το κινητό/να τσεκάρεις τα mail σου

Είναι τόσο κακό; Δεν θα το λέγαμε ωστόσο αν έχεις 5-10 λεπτά δικά σου πριν σηκωθείς για να ετοιμαστείς, δεν θα σου συνιστούσαμε να τα περάσεις χαζεύοντας στο κινητό ή βλέποντας τα mail σου. Αντίθετα είναι πολύ καλύτερα αφότου ξυπνήσεις να χαλαρώσεις λίγο στο κρεβάτι, να ανοίξεις το παράθυρο, να πάρεις βαθιές ανάσες και να επικεντρωθείς στην αναπνοή σου. Έτσι αποβάλλεις το άγχος και κάνεις τη διάθεση σου πιο θετική για τη νέα μέρα. Όλοι ξέρουμε ότι ότι όταν καθόμαστε με το κινητό ή ώρα περνάει χωρίς να το καταλαβαίνουμε ενώ αν ξεκινήσεις τη μέρα σου τσεκάρωντας τα mail σου, θα αγχωθείς, θα πας στη δουλειά με ένταση σκεπτόμενη όλα αυτά που πρέπει να κάνεις και δεν θα είσαι παραγωγική.

3. Σήκω λίγο νωρίτερα για να προλάβεις να φας πρωινό

Αρκετοί έχουμε αυτή την κακή συνήθεια, να αργούμε να ξυπνήσουμε/ετοιμαστούμε κι έτσι να φεύγουμε τρέχοντας από το σπίτι νηστικοί. Αυτό όμως δεν βοηθά ούτε για να έχουμε ενέργεια ούτε για να είμαστε αποδοτικοί στη δουλειά μας. Προσπάθησε να σηκώνεσαι λίγο νωρίτερα για να προλαβαίνεις να τρως πρωινό και να πίνεις τον καφέ σου, απόλαυσε αυτή την απλή και όμορφη συνήθεια χωρίς να βιάζεσαι και παραμελώντας το κινητό. Η διάθεση σου, αυτομάτως θα ανέβει ενώ φτάνοντας στην ώρα σου στη δουλειά θα είσαι έτοιμη να ανταπεξέλθεις στο πρόγραμμα σου.

4. Πολύ νερό

Και πριν φύγεις από το σπίτι και στο χώρο της εργασίας σου, μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό. Αν μένεις πολύ ώρα αφυδατωμένη το μυαλό σου δεν θα είναι συγκεντωμένο και η αποδοτικότητα σου θα πέφτει. Μην το παρακάνεις με τους καφέδες καθώς μπορεί να σου δημιουργήσουν τρέμουλο και υπερένταση.

5. Μικρά διαλείμματα

Στο χρόνο που περνάς στη δουλειά φρόντισε να κάνεις κάποια μικρά διαλείμματα. Ακόμα κι αν δεν χρειάζεται στην εργασία, μπορείς να σηκώνεσαι λίγο για να ξεμουδιάζεις να περπατάς λίγο και να τεντώνεσαι. Μην βγάζεις όλο σου το ωράριο καθισμένη μπροστά στον υπολογιστή αφού αυτό, και θα σε εξαντλήσει και μπορεί να μπλοκάρει το μυαλό σου.

Συντάκτης:Ελένη Καμπάκη

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency

Αρέσει σε %d bloggers: