Η  εκρηκτική personal trainer μας, Πέρσα Βαγιάτη, για αυτή την εβδομάδα μας έχει το τέλειο πρόγραμμα  για κάψιμο λίπους μόνο με το βάρος του σώματός μας! Ναι καλά άκουσες! Χωρίς κανένα ιδιαίτερο εξοπλισμό και με μόνο κριτήριο την καλή μας διάθεση και λίγο χρόνο, μπορούμε να δούμε τ σώμα μας να βελτιώνεται αισθητά και την ψυχολογία μας να εκτοξεύεται στα ύψη!

Mην ξεχνάμε εξάλλου και το γνωστό ρητό ” νους υγιής εν σώματι υγιεί”.

Aς δούμε, λοιπόν, τι περιλαμβάνει το πρόγραμμά μας και ποιος είναι ο σωστός τρόπος εκτέλεσης των ασκήσεων :

  • 30 δευτερόλεπτα Work 30 δευτερόλεπτα εκτελείτε όσες επαναλήψεις μπορείτε παραπάνω
  • 10 δευτερόλεπτα 10 δευτερόλεπτα ξεκούραση
  • 3 Γύροι
  • 12 Σταθμοί
    Υ.γ.Προσοχή: Υπάρχουν Σταθμοί με διπλή άσκηση(15″+15″=30sec Work)

Οι ασκήσεις είναι οι εξής και για όσους δεν γνωρίζουν πιθανόν την ορολογία τους βρίσκονται αναλυτικά στο βίντεο που ακολουθεί! Έτσι δεν έχεις καμία ευκαιρία για δικαιολογίες! Πάμε να το δοκιμάσουμε παρέα και να δούμε την πολυπόθητη αλλαγή στο σώμα μας!!!

1)  15 δευτερόλεπτα Jump Lunge Jack& 15sec 2xWipe to Narrow Jump Squat + 2xJump Squat
2) 15 δευτερόλεπτα Reverse Lunge +Step Up Compo Right/15sec Reverse Lunge +Step Up Compo Left
3) 15 δευτερόλεπτα Single Leg Hip Thrust Jump Right/15sec Single Leg Hip Thrust Jump Left
4) 30  δευτερόλεπτα Push Up Elevated Feet
5) 15 δευτερόλεπτα  Bulgarian Lunge Jump Right/15sec Bulgarian Lunge Jump Left
6) 15  δευτερόλεπτα  Single Arm Plank to Wall Press Right/15sec Single Arm Plank to Wall Press Left
7) 30  δευτερόλεπτα  Push Up to Side Plank
8) 15  δευτερόλεπτα High Plank Jumping Legs/15sec Mountain Climbers
9) 15 δευτερόλεπτα  Straight Leg Glute Kickbacks Right+15sec Straight Leg Glute Side Kickbacks Right
10) 15 δευτερόλεπτα Straight Leg Glute Kickbacks Left+15 sec Straight Leg Glute Side Kickbacks Left
11) 15  δευτερόλεπτα Plank to Push Ups Alternative +15sec Rocking Plank Side to side
12) 15 δευτερόλεπτα  Sit Ups+15sec Hollow Hold Traveling Arms

GOOD LUCK 💪

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το προφίλ της γυμνάστριας Πέρσα Βαγιάτη στο λινκ:

https://www.facebook.com/persa.danceangel

Πέρσα Βαγιάτη: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ,
Physical Education&Sport Science|Strength&Conditioning Coach|Group&PersonalTrainer|TRX|Choreographer|Zumba Instructor|Presenter|MP|NAF,

Aρχισυνταξία & Δημοσιογραφική Επιμέλεια: Χριστιάννα Πίτη

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency