Οι πρώτες βροχές ξεκίνησαν, και αυτό είναι ένα “θεϊκό” σήμα ότι ξεκινάνε οι επιδείξεις και τα fashion shows στις μητροπόλεις μόδας για την σεζόν Ανοιξη-Καλοκαίρι 2022. Από τις πρώτες κιόλας μέρες, ήταν αρκετοί οίκοι μόδας που μας εντυπωσίασαν και τράβηξαν τα βλέμματα. Ένας από αυτούς είναι και ο οίκος του Moschino, παρόλο τα άστατα καιρικά φαινόμενα και την βροχή κατάφερε να παρουσιάσει μια φανταστική επίδειξη.

Ο οίκος moschino καταφέρνει να μετράει σχεδόν 3 δεκαετίες, πιο συγκεκριμένα το 1983 ο Franco Moschino(1950-1994) άνοιξε το πρώτο κατάστημα του στο Μιλάνο της Ιταλίας. Ο οίκος κατάφερε να αποκτήσει την ανάλογη φήμη του, καθώς οι αυστηρές γραμμές στα ρούχα, όπως σακάκια και φούστες ήταν κάτι που τον “σημάδεψε”. Μετά τον θάνατο του Franco, το κομμάτι του Creative Director ανέλαβε η  Rossela Jardini από το 1994 μέχρι το 2013, και στην συνέχεια την θέση πήρε ο Jeremy Scott,  οποίος μέχρι και σήμερα μας προσφέρει με τις συλλογές και τα ρούχα του το ταλαντούχο

Ο Moschino έχει συνεργαστεί με μεγάλα και εκκεντρικά ονόματα της μουσικής βιομηχανίας όπως Madonna, Lady Gaga και Kylie Minogue. Επίσης, υπήρξε συνεργασία κατά την διεξαγωγή των χειμερινών ολυμπιακών αγώνων του 2006, στο Τορίνο, όπου ο οίκος ανέλαβε την ένδυση των ατόμων της διοργάνωσης.

Πριν λίγες μέρες ο Moschino μας παρουσίασε την κολεξιόν για το καλοκαίρι του 22′ με τίτλο “Ladies who Lunch“. Η επίδειξη S/S 22, ήταν μια νοσταλγική ανάμνηση και συναισθηματικά δεμένη για τον ίδιο τον Jeremy Scott. Ακόμα και η τοποθεσία δεν ήταν τυχαία, καθώς το Bryant Park αποτελεί μια σημαδιακή ανάμνηση του Scott από τα πρώτα χρόνια στην βιομηχανία της μόδας. Τα παστέλ χρώματα που παραπέμπουν σε βρεφικά ρούχα δομημένα πάνω σε αυστηρά και εφαρμοστά σακάκια, ταγιερ, φορέματα και φούστες για γυναίκες που θέλουν να απολαύσουν το brunch ή  το γεύμα τους. Αναφορές σε παιδικά παραμύθια και τραγούδια ξυπνάνε μέσα απο τα ρούχα και κυρίως τα αξεσουάρ, όπως λουτρινα αρκουδάκια, πιπίλες, μπιμπερό και patterns που θυμίζουν παιδικό όνειρο παρα ύφασμα.

Οι καρδιές αποτέλεσαν σημαντικό στοιχείο της συλλογής καθώς το χρησιμοποίησε σαν λεπτομέρεια πάνω στα ρούχα αλλά και η βασική τσάντα ήταν σχεδιασμένη σε σχήμα καρδιάς. Τα βλέμματα κέντρισε η παρουσία τρισδιάστατη λουτρινων ενσωματωμένα πάνω στα τελευταία ρούχα της επίδειξης. Το make up και το hairstyling που επιμελήθηκε Kabuti και Daniko αντιστοιχα, ήταν ονειρικό και παιχνιδιάρικο με την κυριολεκτική ερμηνεία, καθώς έντονα παστέλ χρώματα,  συμπλήρωσαν τα outfits με νοσταλγία.

Αντώνης Στεργής

Είμαι ο Αντώνης. Από νεαρή ηλικία, κιόλας, μου ζητούσαν την στιλιστική μου "ματιά" για τα ντυσίματα τους. Τον λόγο δεν τον ήξερα ούτε και εγώ, μέχρι που αποφάσισα να το σπουδάσω, συγκεκριμένα Fashion Styling. Ειδικότητα, το Men's Wear.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency

Αρέσει σε %d bloggers: