Η διατροφή είναι ένας πολύ βασικός παράγοντας για την υγεία των μαλλιών μας. Καλές οι κρέμες και οι μάσκες αλλά όταν η διατροφή μας είναι ελλιπής ή βασισμένη σε μη θρεπτικά στοιχεία, τα μαλλιά μας γίνονται πιο θαμπά και ξηρά και μοιάζουν απερριποίητα. Γι’αυτό λοιπόν δώσε έμφαση στις παρακάτω τροφές που σου προτείνει το pretty dose, οι οποίες θα χαρίσουν λάμψη στα μαλλιά σου.

1. Γλυκοπατάτα

Η γλυκοπατάτα έχει μεγάλη περιεκτικότητα στην πηγή βήτα καροτίνης και με συχνή κατανάλωση απομακρύνει τη θαμπάδα από τα μαλλιά. Ο οργανισμός μετατρέπει την βήτα καροτίνη σε πηγή Α ή όποια περνάει στους αδένες του κεφαλιού έτσι ώστε να παράγουν περισσότερο λιπαρό υγρό το οποίο θα χαρίσει λάμψη στα μαλλιά. Τα πορτοκαλί λαχανικά επίσης, περιέχουν κι αυτά λιπαρά υγρά.

2. Στρείδια

Με μεγάλη ποσότητα ψευδαργύρου ο οποίος είναι φιλικός προς το δέρμα της κεφαλής, τα στρείδια ανήκουν κι αυτά στις τροφές που είναι ιδανικές για την λάμψη και την υγεία των μαλλιών μας.

3. Σολωμός

Η συγκεκριμένη τροφή περιέχει ω-3 λιπαρά ωξέα τα οποία συμβάλλουν στη λάμψη των μαλλιών. Το σώμα μπορεί να παράγει τα περισσότερα από τα είδη λιπαρών που χρειάζεται από αλλά λιπαρά, όχι όμως και τα ω-3 λιπαρά ωξέα. Ο οργανισμός μας δεν μπορεί να παράγει εξ αρχής ω-3 λιπαρά ωξέα, και γι’αυτό πρέπει να τα λαμβάνει από την τροφή. Μεγάλη ποσότητα επίσης περιέχουν τα ψάρια και τα φυλλώδη λαχανικά. Ένα τέτοιο λαχανικό θα δούμε παρακάτω.

4. Σπανάκι

Αυτή η τροφή είναι πραγματικά ο βασιλιάς των ευεργετικών! Σε όλα τα θετικά για τον οργανισμό μας είναι εκεί. Όπως είναι απαραίτητο σε τόσο αλλά έτσι είναι και για την υγεία των μαλλιών μας, αφού περιέχει σίδηρο, βιταμίνη Α, φυλικό οξύ, πήγη βήτα καροτίνης και βιταμίνη C. Το σπανάκι όπως και όλα τα φυλλώδη λαχανικά περιέχοντας όλα αυτά τα θρεπτικά στοιχεία δίνουν λάμψη στα μαλλιά και εμποδίζουν το σπάσιμο της τρίχας.

5. Γιαούρτι

Μία τροφή γνωστή για τις θρεπτικές της ιδιότητες είναι το γιαούρτι. Η πρωτεΐνη που περιέχει το γιαούρτι είναι το δομικό στοιχείο των μαλλιών. Τα μαλλιά μας περιέχουν πρωτεΐνη η οποία λέγεται κερατίνη. Το γιαούρτι επίσης είναι πηγή βιταμίνης Β5 που συμβάλλει στη ροή του αίματος στο κεφάλι ενισχύοντας την επιμήκυνση των μαλλιών.

6. Κρόκος του αυγού

Εξαιρετική τροφή για λαμπερά μαλλιά χάρη στη βιταμίνη Ε, η οποία ενισχύει την παραγωγή κολλαγόνου ενώ ταυτόχρονα χαρίζει ελαστικότητα και θρέφει την τρίχα. Το πιο σημαντικό στοιχείο όμως βρίσκεται στο εσωτερικό του αυγού και είναι η βιοτίνη η οποία ενισχύει την παραγωγή της κερατίνης και που αυτή με τη σειρά της δίνει απίστευτη λάμψη στα μαλλιά. Δεν είναι τυχαίο που πλέον πάρα πολλά hair brands φτιάχνουν τα δικά τους προϊόντα περιποίησης μαλλιών με κερατίνη στη σύνθεση τους, αφού η κερατίνη αυτή τη στιγμή αποτελεί την καλύτερη πρωτεΐνη για την ενδυνάμωση της τρίχας, την λάμψη και την υγεία των μαλλιών.

Συντάκτης:Ελένη Καμπάκη

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency