Κάθε χρόνο αυτή την εποχή οι ιώσεις μας ταλαιπωρούν. Φέτος ιδιαίτερα με τον κορονωϊό το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε-πέρα από το ότι φοράμε μάσκα και κρατάμε αποστάσεις- είναι να χτίσουμε ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα. Το pretty dose λοιπόν σου προτείνει κάποιες τροφές που θα κάνουν το ανοσοποιητικό σου πιο ανθεκτικό.

 1. Κοτόσουπα

Όλες οι σούπες είναι θρεπτικές και υγιεινές η κοτόσουπα όμως είναι η πιο ιδανική απέναντι στις ιώσεις. Κράτα τον οργανισμό σου ενυδατωμένο ενώ περιέχει ένζυμα με αντιφλεγμονώδη δράση αλλά και την κορνοσίνη ουσία η οποία στο κρυολόγημα, βοηθά το ανοσοποιητικό να το καταπολεμήσει.

 2. Μπρόκολο

Σίγουρα δεν είναι το αγαπημένο μας αλλά το μπρόκολο είναι ένα λαχανικό πλούσιο σε βιταμίνες Α και C και περιέχει επίσης αντιοξειδωτική γλουταθειόνη.

 3. Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή είναι ευεργετικά για το ανοσοποιητικό αφού είναι πλούσια πηγή βιταμίνης C. Προστατεύουν από καρδιακές παθήσεις βελτιώνουν την όραση, την κυκλοφορία του αίματος και δυναμώνουν τα οστά. Βάλε λοιπόν στο διατροφικό σου πρόγραμμα πορτοκάλια, λεμόνια,μανταρίνια αλλά και την κόκκινη κολοκύθα.

 4. Γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι πλούσιο σε προβιοτικά, περιεχει τα σημαντικά “βακτήρια” τα οποία βοηθούν στη σωστή γαστρεντερική λειτουργία και δυναμώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα. Η καθημερινή κατανάλωση γιαουρτιού συμβάλλει σημαντικά στον οργανισμό μας.

 5. Τζίντζερ

Άμα έχεις κρυολογήσει το τζίντζερ βοηθάει στην ναυτία, τον πονοκέφαλο και τους στομαχικούς πόνους. Επίσης συμβάλλει στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος.

 6. Κόκκινη πιπεριά

Αν τα εσπεριδοειδή είναι πλούσια σε βιταμίνη C, η κόκκινη πιπεριά είναι δύο φορές πλουσιότερη.  Εχει επίσης μεγάλη περιεκτικότητα στην πηγή βήτα καροτίνης και παράλληλα δίνει λάμψη στην επιδερμίδα.

 7. Σπανάκι

Αποτελεί μια από τις πιο ευεργετικές τροφές γενικότερα για πολλούς λόγους. Διαθέτει τεράστια ποσότητα σιδήρου, βιταμίνη C, φυτικές ίνες, φυλλικό οξύ και αντιοξειδωτικά.

 8. Μέλι

Κλείνουμε με το αγαπημένο σε πολλούς μέλι. Ανακουφίζει και βοηθά την ώρα που ο οργανισμός μας μάχεται εναντίον κάποιου ιού ενώ περιέχει αντιβακτηριδιακές και αντιφλεγμονώδεις δράσεις. Πρέπει ωστόσο να καταναλώνεται με μέτρο(1κ.σ μέλι την ημέρα) αφού εκτός ότι είναι χρήσιμο για το κρυολόγημα περιέχει και θερμίδες!

 Συντάκτης:Ελένη Καμπάκη

 

 

 

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency