Lifestyle Ταξίδια

Τα 5 χειρότερα είδη πελατών σε ξενοδοχεία

Μοιραστέιτε το!

Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα λίγο να μιλήσουμε για τα χειρότερα είδη πελατών που αντιμετωπίζουν οι υπάλληλοι των ξενοδοχείων. Δεν έχει σημασία βέβαια αν είναι καλοκαίρι ή χειμώνας. Τα είδη πελατών που θα αναφέρω παρακάτω, δυστυχώς ταξιδεύουν όλο τον χρόνο. Δεν έχω καταλάβει ακόμη αν το κάνουν γιατί απο αυτό παίρνουν αξία ή αν είναι έτσι σε όλη τους τη ζωή. Βέβαια, αν δείτε τον εαυτό σας σε μια απο τις παρακάτω κατηγορίες, αλλάξτε το. Κανένας δεν θέλει κοντά του έναν περίεργο άνθρωπο, πόσο μάλλον στον χώρο εργασίας του. Εδώ θα μιλήσουμε για τα 5 χειρότερα είδη πελατών σε ξενοδοχεία.

1. Αυτοί που έχουν επέτειο:

Κατά τη προσωπική μου άποψη, είναι οι χειρότεροι των χειρότερων. Μοιάζουν με τον πρώην που επανέρχεται στη ζωή σου και έχει απαιτήσεις. Κατα βάση, κλείνουν το πιο φθηνό απο τα δωμάτια σε κάποια πλατφόρμα. Αν θέλουν κράτηση και παίρνουν τηλέφωνο, παίρνουν έως και 10 φορές μέχρι να πετύχουν την έκπτωση που θέλουν. Κατά την άφιξη, δοκιμάζουν τη τύχη τους με extra παροχές ή και δωρεάν αναβάθμιση δωματίου. Υπάρχουν και περιπτώσεις που μπορεί το “ζευγάρι” να μην είναι καν ζευγάρι. Μην σας φανεί παράξενο αν κάποιο ξενοδοχείο σας ζητήσει πιστοποιητικό.

 

2. Karens:

Απο τη στιγμή που μπαίνουν στο ξενοδοχείο καταλαβαίνεις πως θα έχεις πρόβλημα και μπαίνουν μόνοι τους στη blacklist. Έρχονται πρωί και απαιτούν το δωμάτιο τους. Αν και παντού μπορείς να δεις πως η ώρα άφιξης είναι στις 3 το μεσημέρι, αυτοί δεν καταλαβαίνουν. Φτάνει 3 το μεσημέρι, τους δίνεις το κλειδί και κατεβαίνουν νευριασμένοι. Ζητάνε κάποιον υπεύθυνο, ό,τι υπεύθυνος και να είναι αυτός τους κάνει. Οι λόγοι της αναστάτωσης τους δεν είναι και πολύ “σοβαροί” όπως για παράδειγμα οι κουρτίνες είναι διαφορετικές απο τη φωτογραφία ή το δωμάτιο βλέπει τη δύση.

3. Οξύθυμοι:

Είναι ο τύπος των πελατών που θεωρεί πως οι δικές του ανάγκες είναι ανώτερες όλων. Άτομα που φωνάζουν με το παραμικρό για όλα ενώ σπάνια είναι συνεργάσιμοι. Χρησιμοποιούν τη τακτική του εκφοβισμού για να πετύχουν αυτά που θέλουν. Το να απαντήσεις σε αυτά που λένε είναι μάταιο. Τη μόνη φωνή που ακούνε μέσα στο κεφάλι τους, είναι αποκλειστικά και μόνο η δική τους φωνή. Τον αφήνεις να ηρεμίσει και μετά πάλι απο την αρχή. Αν δεν καταλαβαίνει, καλύτερα να αναζητήσει αλλού διαμονή.

4. Παντογνώστες:

Είναι ο τύπος του πελάτη που τα ξέρει όλα. Είναι ενημερωμένος για τις παροχές του ξενοδοχείου και επιδικνύει τις γνώσεις του για να μειώσει το ξενοδοχείο. Κάποιοι απο αυτούς το κάνουν για εκπτωση αλλά όχι πάντα. Είναι αγενέστατοι με το προσωπικό και φαίνεται πως έχουν θεματάκια με τον εγωισμό τους. Τους αρέσει να ακούν τον ήχο της φωνής τους και λατρεύουν τις φιλοφρονήσεις. Βέβαια, αν είναι ψεύτικες, το καταλαβαίνουν.

5. Αναποφάσιστοι:

Δεν ξέρουν τι θέλουν, πότε το θέλουν και γιατί. Δεν είναι σίγουροι για το πότε θέλουν να κλείσουν διαμονή, πρωινό ή υπηρεσίες του ξενοδοχείου. Ίσως χρησιμοποιήσουν πχ το σπά αλλά θα στο πουν τελευταία στιγμή. Κάνουν πολλές ερωτήσεις, σου τρώνε απίστευτα πολύ χρόνο αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα κάνουν κράτηση. Γενικά, αν τους έχεις πελάτες, δεν θα σου δημιουργήσουν πρόβλημα αλλά το ότι δεν παίρνουν μια απόφαση είναι εκνευριστικό.

Bonus Κατηγορία:

Σιγά μην δεν έβαζα μια έξτρα κατηγορία. Εδώ θα δεις ένα συνδιασμό των παραπάνω κατηγοριών σε ένα μόνο πελάτη. Φαντάσου για παράδειγμα να έχεις έναν οξύθυμο πελάτη που ταυτόχρονα είναι και αναποφάσιστος ή παντογνώστης. Σίγουρα χρειάζεσαι ηρεμιστικά κάπου κοντά σου!

Προς το παρόν τουλάχιστον αυτές ήταν οι 5+1 χειρότερες κατηγορίες πελατών σε ξενοδοχεία. Ίσως βέβαια υπάρξει και άλλο άρθρο με διαφορετικές κατηγορίες πελατών, αλλά θα φανεί στο μέλλον. Αν σκέφτεστε κάποια άλλη, στείλτε τη μας στα σχόλια. Επίσης μπορείτε να μας προτείνετε και εσείς θέματα για άρθρα. Μέχρι το επόμενο άρθρο, να είστε καλά και να διαβάζετε πολύ PrettyDose.

Προφίλ

Βαλεντίνα Ζαμπιόγλου
Βαλεντίνα Ζαμπιόγλου
Είμαι η Βαλεντίνα. Γέννημα-θρέμμα Καβαλιώτισσα με τρελή αγάπη για τον τόπο αυτόν αλλά και εξίσου μεγάλη αγάπη για την Θεσσαλονίκη, όντας φοιτήτρια εκεί. Λίγο κυκλοθυμική και μέσα στις αντιθέσεις. Ειρωνική από κούνια, φανατικά ρεαλίστρια και οργανωτική. Μπορεί να φαίνομαι ξινή και απόμακρη κάποιες φορές αλλά μπορείς να πλησιάσεις άφοβα. Με εκνευρίζουν τα κακογραμμένα κείμενα και οι άνθρωποι που θέλουν να επιβάλλονται. Έμπνευση μου τα πάντα και οι πάντες, κάθε ώρα και στιγμή.

Βαλεντίνα Ζαμπιόγλου

Είμαι η Βαλεντίνα. Γέννημα-θρέμμα Καβαλιώτισσα με τρελή αγάπη για τον τόπο αυτόν αλλά και εξίσου μεγάλη αγάπη για την Θεσσαλονίκη, όντας φοιτήτρια εκεί. Λίγο κυκλοθυμική και μέσα στις αντιθέσεις. Ειρωνική από κούνια, φανατικά ρεαλίστρια και οργανωτική. Μπορεί να φαίνομαι ξινή και απόμακρη κάποιες φορές αλλά μπορείς να πλησιάσεις άφοβα. Με εκνευρίζουν τα κακογραμμένα κείμενα και οι άνθρωποι που θέλουν να επιβάλλονται. Έμπνευση μου τα πάντα και οι πάντες, κάθε ώρα και στιγμή.

You may also like...

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *