Συνταγή για υγιεινή, σπιτική granola!

granola

Ο Σεπτέμβρης ήρθε και μαζί του ήρθε η ώρα να μπούμε πάλι σε ένα πρόγραμμα σωστής διατροφής! Αλλά να σου πω και κάτι; Δε θέλει βιασύνη, σιγά σιγά μέχρι ο οργανισμός μας να συνηθίσει στις νέες καταστάσεις και στα νέα δεδομένα που του έχουμε ορίσει… οπότε μη βιαστείς να ξεκινήσεις, ξεκίνα με απλά και σταθερά βήματα!

granola recipe

Έτσι, λοιπόν, για αρχή σου έχω μια πολύ ωραία συνταγή για granola, που είναι σπιτική και ταυτόχρονα πολύ θρεπτική και υγιεινή από αυτές του εμπορίου, μιας και έχουν υποστεί ορισμένης επεξεργασίας! Το σημαντικό σε μια διατροφή είναι να τα φτιάχνουμε εμείς, διότι γνωρίζουμε τι περιέχουν και πόσες θερμίδες εμπεριέχονται σε αυτά!

Τι λες να ξεκινήσω να σου δώσω τη συνταγή για τη granola, για να ξεκινήσεις αμέσως να τη δοκιμάσεις;

Για τη σπιτική granola θα χρειαστείς: 

2 κούπες βρώμη

1 κουταλάκι του γλυκού chia seeds

*προαιρετικά μπορείς να βάλεις και ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σου

4 κουτάλια της σούπας ελαιόλαδο ή έλαιο καρύδας

4 κουταλιές της σούπας μέλι

1 βανίλια

Λίγη τριμμένη κανέλα/ ξύσμα από ένα ή δυο πορτοκάλια

Αλάτι

 

Εκτέλεση:

Σε ένα μπολ βάζουμε τη βρώμη, τους σπόρους chia, το αλάτι και τους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας μας. Σε ένα δεύτερο βάζουμε τα υγρά υλικά, όπως το ελαιόλαδο, το μέλι, μαζί με τη κανέλα ή το ξύσμα από το πορτοκάλι και τη βανίλια και ανακατεύουμε. Αφού ανακατέψουμε με απαλές κινήσεις το μείγμα μας, χύνουμε το μπολ με τα υγρά υλικά, στο μπολ με τα στερεά (βρώμη και chia seeds) και ανακατεύουμε καλά μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Σε ένα ταψί τοποθετούμε τη λαδόκολλα και χύνουμε το μείγμα εκεί. Ανακατεύουμε το μείγμα, έτσι ώστε να μην είναι συγκεντρωμένο σε ένα μέρος του ταψιού μας. Τοποθετούμε το ταψί στο φούρνο, στον αέρα, στους 180 βαθμούς.

Extra tip: Όταν η granola μας αρχίζει και ροδίζει, τότε την ανακατεύουμε λίγο, έτσι ώστε να γίνει πιο τραγανή! Την αφήνουμε λίγο να πάρει χρώμα και μετά την αφαιρούμε από το φούρνο. Την αφήνουμε να κρυώσει και την αποθηκεύουμε σε ένα βαζάκι!

Και η σπιτική granola μας είναι έτοιμη να συνοδεύσει κάθε σου πρωινό πιάτο! Μπορείς να τη συνοδεύσεις με γιαούρτι ή γάλα το πρωί αλλά και με τα αγαπημένα σου smothie bowls το απόγευμα!

 

Δοκίμασε τη και περιμένω να δω τη δική σου σπιτική granola! Μπορείς να μας κάνεις tag στα stories σου, στο Instagram @pretty.dose ανεβάζοντας τη δική σου εκδοχή από τη granola!

 

 

Συντάκτης: Σακκά Ανθή

Ανθή Σακκά

Γειά σου! Και καλώς όρισες στο Pretty Dose και στα άρθρα μου. Είμαι η Ανθή Σακκά και μαζί θα ανακαλύψουμε τον υπέροχο κόσμο της διατροφής, της μόδας και φυσικά του wellness και των ταξιδιών. Και μάλλον θα κατάλαβες, πάνω κάτω τι μου αρέσει... αν όχι, ας συστηθούμε! Είμαι φιλόλογος στο επάγγελμα αλλά ασχολούμαι και με πολλά ακόμη, όπως τη παραγωγή ραδιοφωνικών εκπομπών και φυσικά τη συγγραφή άρθρων. Και τα δυο μου αρέσουν πολύ, γιατί μπορώ και επικοινωνώ πιο εύκολα με όλους εσάς και να ανταλλάζουμε απόψεις! Αγαπώ πολύ τα ταξίδια και τη μουσική, γιατί και τα δυο σε "ταξιδεύουν" σε άλλους κόσμους! Πιο ανοιχτούς και μαγικούς. Υπέροχο; Αν είσαι και εσύ τόσο ενθουσιώδης όσο κι εγώ, τότε έλα στη παρέα μου και στο 'μικρόκοσμο' μου, μέσα από τα άρθρα μου, να γίνουμε μια μεγάλη παρέα!

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency