Πώς να αποκτήσεις σώμα μπαλαρίνας!

Πώς να αποκτήσεις σώμα μπαλαρίνας!

Το μπαλέτο δεν είναι μόνο μια μορφή τέχνης αλλά και ένας δυναμικός τρόπος άσκησης που πολλές φορές αγγίζει τα όρια του πρωταθλητισμού. Είμαι σίγουρη πώς και συ έχεις σκεφτεί  “Τι υπέροχα σώματα έχουν τέλος πάντων αυτοί οι χορευτές;”, αναλογίζοντας το τι προσπάθεια έχουν καταβάλει για να τα αποκτήσουν.

Υπάρχουν όμως κάποιες ασκήσεις που κάθε σωστή χορεύτρια εκτελεί στην καθημερινότητα της, τις οποίες μπορείς και συ να ακολουθήσεις  και θα σε βοηθήσουν σταδιακά να αποκτήσεις ένα πιο καλλίγραμμο κορμί.

  •  Καθίσματα: Όταν σκεφτόμαστε μπαλέτο, ένας όρος πολύ γνώριμος είναι το  “plie”.  Το plie δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα «γυμναστηριακό» κάθισμα. Ενσωμάτωσε στο πρόγραμμα σου καθίσματα και σταδιακά αύξανε το μέγεθος των set σου.
  •  Σανίδα: Ο καλύτερος τρόπος για να γυμνάσεις τους κοιλιακούς σου είναι η σανίδα. Μην αναρωτιέσαι πως συνδέεται η σανίδα με το μπαλέτο. Το κέντρο του σώματος και όλη η δύναμη έρχεται από τους κοιλιακούς στην εκτέλεση κάθε άσκησης ή/και χορογραφίας. Ξεκίνα λοιπόν με 20’’(αν είσαι αρχάρια, 30-40’’ αν είσαι προχωρημένη) στην στάση σανίδα και ανά βδομάδα αύξανε 10’’.
  • Ασκήσεις ευλυγισίας: Αν μη τι άλλο, η ευλυγισία είναι ένα χαρακτηριστικό στοιχείο μιας μπαλαρίνας. Ξεκίνα λοιπόν τα ανοίγματα μέχρι το σημείο που επιτρέπει το σώμα σου και σταδιακά αύξανε την πίεση που ασκείς για την ολοένα και αυξανόμενη απόκτηση ευλυγισίας.

Συντάκτης: Δώρα Ρούση,δασκάλα χορού-ψυχολόγος,

Αρχισυνταξία & Δημοσιογραφική Επιμέλεια: Xριστιάννα Πίτη.