Πανδημία και άσκηση: Πως μπορείτε να επωφεληθείτε μέσα στην καραντίνα

Πανδημία και άσκηση: Πως μπορείτε να επωφεληθείτε μέσα στην καραντίνα

Μυστικά – τιπς  και τρόποι για άμεση καύση του λίπους,  υγείας και ευεξίας!!!

Διανύεται μια περίοδος  αρκετά δύσκολη για όλους… το θέμα είναι  αν της επιτρέψετε να γίνει δυσκολότερη ή θα εκμεταλλευτείτε την κατάσταση και θα κάνετε τη ζωή σας ευκολότερη και ουσιαστική!

Μην πανικοβάλλεστε απλά σκεφτείτε ότι σας δόθηκε ένα δώρο προσωπικού διαλλείματος (για κάποιους έστω)!

Αρχικά πρέπει να θέσετε ρεαλιστικούς στόχους για να φτάσετε στο καλύτερο επιθυμητό αποτέλεσμα!

Άρα κρατάμε χαμηλό προφίλ και προχωράμε…

ΑΛΛΑΞΤΕ ΤΟΝ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟ ΣΑΣ!!!

Το πιο σημαντικό από όλα είναι απλά να ξεκινήσετε…

  • Μειώστε τις θερμίδες σας ! όταν συμβαίνει αυτό το σώμα μας αυτόματα αντιδρά με το αποθεματικό λίπος για να καλύψει την διαφορά, άρα  ξεκινάει η καύση του λίπους!
  • Μειώστε τους υδατάνθρακες  και να ελέγχετε την θερμιδική πρόσληψή τους. Όπως οι θερμίδες  έτσι και οι ορμόνες ρυθμίζουν την καύση λίπους. Όταν λοιπόν θα μειώσετε  τις θερμίδες  αυτόματα θα μειωθεί και η ορμόνη της ινσουλίνης ( ορμόνη που αναστέλλει την διάσπαση του λίπους με αποτέλεσμα να οδηγεί στην αποθήκευσή του).
  • Ενσωματώστε το τρέξιμο στο καθημερινό σας πρόγραμμα!
  • Ιδανική ώρα για την μέγιστη αποβολή τοξινών και καύση λίπους  είναι η πρωινή και με άδειο στομάχι.

Το σημαντικό είναι να προσαρμοστεί η άσκηση ανάλογα με τις ανάγκες  και την δυναμική του καθενός .

Για παράδειγμα αν θέλετε να ξεκινήσετε μόνοι σας  και δεν ξέρετε τον τρόπο, απλά προσαρμόστε το πρόγραμμα πάνω σας ή αναζητήστε την συμβουλή ενός εξειδικευμένου γυμναστή!

TIPS ΓΙΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!

  • Πιείτε ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγη μαγειρική σόδα (στην μύτη κ.γ) 2-3 σταγόνες λεμόνι και μία κ.γ μέλι. (ισοτονικό ρόφημα που βοηθά στην αποβολή τοξινών και παράλληλα ετοιμάζει το σώμα δίνοντας του ενέργεια για άθληση).
  • Καθημερινό τρέξιμο (4-6 φορές) 30’-60’ (μην υπερβαίνετε τα 60’)
  • Απαραίτητες διατάσεις 30’
  • Τακτά γεύματα ανά 2-3 ώρες και αποφυγή  πολλών υδατανθράκων
  • Πίλινγκ ενυδάτωσης και εξουδετέρωσης τοξινών. Μετά την προπόνηση και πριν το μπάνιο σας , φτιάξτε ένα πίλινγκ σώματος (καφέ-λεμόνι- αμυγδαλέλαιο)

Ένα άλλο κομμάτι που θα σας βοηθήσει πολύ, είναι το πλέον διαδεδομένο μοντέλο των διαδικτυακών  μαθημάτων.

Επιλέγετε το πρόγραμμα που σας αρέσει και αν ακόμη δεν σας βολεύουν οι ώρες, σας αποστέλλετε το μάθημα βιντεοσκοπημένο.

Ακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα και γενικότερα καθιερώνοντας άλλες συνήθειες που μόνο θετικά αποτελέσματα επιφέρουν , θα ανακαλύψετε τρομερές αλλαγές όχι μόνο στο σώμα μας αλλά και σε ολόκληρη  την ψυχολογικής σας σύνθεση καθώς αυξάνονται και τα επίπεδα της σεροτονίνης  (ορμόνη ευτυχίας )!

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε:

Website: https://pilnpower.gr/

E-mai:    info@pilnpower.gr

Instagram: pil_n_power   & kate.sidiropoulou_

Facebook : P & P by K.S  & katerina sidiropoulou