Οι γυναίκες που επιθυμούν το στιλ και την πολυτέλεια στην ζωή τους, οφείλουν να έχουν και μια τσάντα Louis Vuitton στην ντουλάπα τους. Δεν είναι τυχαίο, όταν μιλάμε για accessories και ειδικά για τσάντες, ο νους μας να πηγαίνει στο συγκεκριμένο όνομα. Ο παραπάνω οίκος υπήρξε σταθμός στην ιστορία της μόδας, και συνεχίζει βέβαια, να επηρεάζει την βιομηχανία μόδας, καθώς είναι ένα από τα μεγαλύτερα brands πολυτελείας παγκοσμίως.

Louis Vuitton Portrait, Louis Vuitton Logo

Ο οίκος του Louis Vuitton μετράει πάνω από έναν αιώνα, πιο συγκεκριμένα, ιδρύθηκε το 1854, στο Παρίσι από τον Louis Vuitton Malletier, και σαν βασικό προϊόν παραγωγής, ήταν τα χειροποίητα είδη ταξιδιού(μπαούλα, βαλίτσες), τα οποία ήταν ελαφριά και αεροστεγή και ταυτόχρονα διατηρούσαν την πολυτέλεια. Μετά τον θάνατο του(1892), την προεδρίας και την διαχείριση της εταιρείας την ανέλαβε ο γιος του, George Vuitton. Από τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα, ο οίκος είχε ανοδικούς ρυθμούς, και ήδη άρχισε η διεθνής επέκταση του, σε πόλεις όπως η Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, η Βομβάη, η Αλεξάνδρεια και το Μπουένος Άιρες.

F/W 21 Women Collection, F/W 21 Menswear

Παρόλο που κατείχε ήδη ένα μεγάλο brand name, για τα δεδομένα εκείνης της εποχής, κατά την περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, έχει κατηγορηθεί πως οι οικογένεια Vuitton, συνεργάστηκε με τους Ναζί (επί κυβέρνησης Vichy, Philippe Petain), όπως αναφέρει αναλυτικά τα στοιχεία και τις κατηγορίες στο “Louis Vuitton: A French Saga” από την Stephanie Bonvieni(2004). Τέλος, το 1987, η εταιρεία πέρασε στον όμιλο LVHM, ο οποίος μέχρι και σήμερα αποτελεί τον πιο γνωστό όμιλο πολυτελών ειδών, πέρα από το brand του Louis Vuitton, όπως η Hennessy και η Moet et Chandon.

Στο σήμερα, ο οίκος δεν έχει χάσει καθόλου την παλιά αίγλη του, συνεχίζει να αποτελεί ένα brand πολυτελείας, χωρίς όμως να περιορίζεται στις τσαντες και τις χειραποσκευές. Πλέον, οι συλλογές του, αλλά και οι εντυσιακές τσάντες του, αποτελούν το must have για κάθε fashionista που επιζητεί την Lux πλευρά της ζωής. Τις δυο τελευταίες δεκαετίες, στην καρέκλα του Creative Director, έχουν καθίσει ονόματα, όπως, ο Marc Jacobs(1997-2014), τον διαδέχθηκε ο Nicolas Ghesquière(2014), o Kim Jones(2011-2018) για το ανδρικό κομμάτι, ο οποίος έδωσε την σκυτάλη στον Virgil Abloh(2018). Επίσης, μεγάλες συνεργασίες, όπως o Stephen Sprouse(2001), Takashi Murakami(2003), όπως και οι αναφορές σε rap τραγούδια μεγάλων καλιτεχνών, όπως ο Kanye West, Juicy J, Whiz Khalifa, βοήθησαν να γίνει ευρέως γνωστό το όνομα του οίκου.

Pre Fall Collections Women & Men

Προσφάτως, ο οίκος μας παρουσίασε την Cruise collection του, με ένα σύντομο βίντεο, στο οποίο φαίνονται, στοιχεία, όπως οι loose και άνετες γραμμές,  οι έντονες ρίγες(καθετες,οριζόντιες), ουδέτερα χρώματα όπως, μπεζ, μαύρο και λευκό, συνδυασμένα με βασικά χρώματα όπως το κίτρινο, το μπλε και το κόκκινο, ιδανικά για street ντυσίματα.

Cruise Collection 2021
Αντώνης Στεργής

Είμαι ο Αντώνης. Από νεαρή ηλικία, κιόλας, μου ζητούσαν την στιλιστική μου "ματιά" για τα ντυσίματα τους. Τον λόγο δεν τον ήξερα ούτε και εγώ, μέχρι που αποφάσισα να το σπουδάσω, συγκεκριμένα Fashion Styling. Ειδικότητα, το Men's Wear.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency

Αρέσει σε %d bloggers: