Στην φάση που βρισκόμαστε με την καραντίνα σίγουρα θα έχεις πολύ χρόνο για να δοκιμάσεις κάτι που δεν έχεις ξανακάνει. Θα έχεις  ακουστά σίγουρα για τη γιόγκα και πόσο καλή γυμναστική είναι για κάνεις κορμί. Έχοντας δοκιμάσει γιόγκα όμως οφείλω να σας πω οτι  έχει κι άλλα σπουδαία οφέλη σχετικά με την ψυχολογία. Πάμε να δούμε κάποια από αυτά.

 1. Αναπτύσσει ευλυγισία

Ξεκάθαρα η γιόγκα αποτελεί ένα από τα καλύτερα είδη εκγύμνασης για ευλυγισία. Σίγουρα στα πρώτα μαθήματα θα δυσκολεύεσαι αρκετά ειδικά αν δεν έχεις ασχοληθεί ποτέ με γυμναστική. Όσο όμως συνεχίζεις θα ανακαλύπτεις νέες δυνατότητες του σώματος σου κι αυτό θα έχει θετική επίδραση και στην διάθεση σου.

  2. Βοηθά στην καλύτερη στάση σώματος και προστατεύει την σπονδυλική στήλη

Από τα πιο σημαντικά οφέλη ιδιαίτερα για εκείνους που κάνουν καθιστική ζωή. Οι περισσότεροι σπανίως καθόμαστε σωστά και αυτό επηρεάζει την σπονδυλική στήλη διότι πρέπει να αντέξει μεγάλο βάρος. Η κακή στάση σώματος δημιουργεί χρόνους πόνους που μπορεί αργότερα να εξελιχθούν σε αρθρίτιδα. Επίσης και το κεφάλι πρέπει να βρίσκεται ευθυγραμμισμένο με την σπονδυλική στήλη έτσι ώστε ο αυχένας και μύες να μην πιέζονται. Η γιόγκα διαθέτει όλες τις κατάλληλες στάσεις για τη σωστή στηριξη και κίνηση του σώματος, μειώνει τους πόνους που σχετίζονται με το κεφάλι τη μέση και τον αυχένα.

 3. Συμβάλλει στην ποιότητα του ύπνου.

Είναι γνωστό ότι οι άνθρωποι που γυμναζονται γενικά έχουν καλύτερη ποιότητα ύπνου. Η κακή ποιότητα είναι συνδεδεμένη με την παχυσαρκία, την κατάθλιψη και το αγχος. Η γιόγκα συμβάλλει και στην καλή ποιότητα ύπνου όσον αφορά την σωστή διάρκεια που πρέπει να κοιμόμαστε. Εφόσον προλαβαίνει συμπτώματα άγχους και στενοχώριας, συμβάλλει σε έναν παραγωγικό ύπνο.

  4. Μυϊκή δύναμη

Όπως αναπτύσσεται η ευλυγισία παράλληλα αναπτύσσεται και η μυϊκή δύναμη. Οι στάσεις της γιόγκα που θα σε δυσκολέψουν και σε πονέσουν τον πρώτο καιρό θα σου χαρίσουν δύναμη στους μυς σου. Κι αυτό δεν είναι μόνο καλό για την εμφάνιση αλλά θα σε προστατεύσει στο μέλλον από παθήσεις όπως οι πόνοι στη μέση. Η μυϊκή δύναμη σε συνδυασμό με την ευλυγισία και την ισορροπία θα χτίσουν άμυνες που θα σε κάνουν να αποφεύγεις τις πτώσεις και τους τραυματισμούς.

  5. Καλύτερος έλεγχος του βάρους σου

Μέσα από τη γιόγκα διαμορφώνεται η ευσυνείδηση. Διαμορφωνοντας ευσυνειδητότητα θα έχεις καλύτερο έλεγχο της ποσότητας του φαγητού και ούτε θα έχεις ξεσπάσματα λαιμαργίας. Δεν είναι τυχαίο ότι η παχυσαρκία συνδέεται με άτομα που είναι δυστυχισμένα και κάνουν καθιστική ζωή. Η γιόγκα δημιουργεί μια υγιής σχέση με το φαγητό.

  6. Συγκέντρωση

Στη γιόγκα όλη η συγκέντρωση εστιάζεται στο παρόν. Είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο ότι όσοι κάνουν γιόγκα καθημερινά λειτουργεί καλύτερα η μνήμη τους και συντονίζονται με μεγαλύτερη άνεση. Σε συνδυασμό  με τον  διαλογισμό αφού μας δίνει την δυνατότητα να ελέγχουμε τα προβλήματα μας με ψυχραιμία και να βρίσκουμε λύσεις. Μέσα από την γιόγκα αποκτούμε τον έλεγχο της κατεύθυνσης των σκέψεων μας και ταυτόχρονα αποσυνδεόμαστε από ένα φορτισμένο κλίμα ή περιβάλλον. Κι αυτό επιδρά θετικά στην ψυχολογία μας αφού μετά θα επανέλθουμε δυνατότεροι.

Συντάκτης:                                           Ελένη Καμπάκη 

 

 

 

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency