Καλοκαίρι και διατροφή: Πώς να διατηρήσεις το βάρος σου!

Καλοκαίρι και διατροφή: Πώς να διατηρήσεις το βάρος σου!

Το καλοκαίρι έφτασε και για πολλές από εμάς έφερε μαζί του και άγχος για τις εμφανίσεις στην παραλία. Το άγχος όμως σίγουρα δε θα σε βοηθήσει, υπάρχουν κάποιες βασικές οδηγίες που σίγουρα θα σου φανούν πιο χρήσιμες!

  • Τα μικρά και συχνά γεύματα, που σίγουρα έχεις ακούσει πολλές φορές, είναι το κλειδί για τη διατήρηση του καλού σωματικού βάρους. Άρα, μην ξεχνάς ότι περίπου κάθε 3 ώρες πρέπει να τρως! Αυτός είναι ο χρόνος που διατηρείται η γλυκόζη σου σε φυσιολογικά επίπεδα, έτσι ελέγχεις την πείνα σου και αποφεύγεις την κατανάλωση περιττών θερμίδων. Φυσικά για να μην αυξηθεί το βάρος μου πρέπει να καταναλώσω λιγότερες ή ίσες θερμίδες με αυτές που «σπαταλώ», όμως το 3ωρο θα σε βοηθήσει να έχεις τον έλεγχο των ποσοτήτων που καταναλώνεις,
  • Φρόντισε σε κάθε σου γεύμα να περιέχεται μία ποσότητα πρωτεΐνης(ζωική ή φυτική). Συνδύασε τη με φρούτο ή έναν καλής ποιότητας υδατάνθρακα  και θα παραμείνεις χορτάτη μέχρι το επόμενο γεύμα σου.
  • Μη μένεις νηστική! Αν νομίζεις ότι με το αποφεύγεις το φαγητό θα παραμείνεις αδύνατη θα σε απογοητεύσω! Αυτό που θα καταφέρεις είναι να προκαλέσεις stressστον οργανισμό σου και την επόμενη φορά που θα βρεις φαγητό να καταναλώσεις μεγαλύτερη ποσότητα απ’ αυτή που χρειάζεσαι (άρα και επιπλέον θερμίδες)
  • Κράτα τον οργανισμό σου ενυδατωμένο, ειδικά το καλοκαίρι. Για να δουλεύει ο μεταβολισμός σου στο έπακρο είναι πολύ σημαντικό να παραμένεις ενυδατωμένη. Κατανάλωσε φρούτα και λαχανικά εποχής καθημερινά, και έχε πάντα μαζί σου νερό. Επιπλέον, απόφυγε όσο μπορείς τα αλμυρά τρόφιμα και τα συσκευασμένα που περιέχουν νάτριο, θα σου προκαλέσουν ανεπιθύμητη κατακράτηση, ενώ περιέχουν και πολλά τα συντηρητικά.
  • Μην ξεχνάς να ασκηθείς. Το καλοκαίρι βγαίνεις από τη ρουτίνα σου και ίσως θέλεις να διακόψεις τις επισκέψεις σου στο γυμναστήριο. Προσπάθησε όμως να συμπεριλάβεις στην καλοκαιρινή σου καθημερινότητα μια δραστηριότητα. Το κολύμπι για παράδειγμα είναι εξαιρετική μορφή άσκησης και θα σε βοηθήσει να παραμείνεις σε φόρμα.
  • Σίγουρα το καλοκαίρι είναι εποχή χαλάρωσης κι έτσι πρέπει!Δεν μπορείς για πάντα να βρίσκεσαι σε «πρόγραμμα»! Επιπλέον έξοδοι και βόλτες πολλές φορές σημαίνει και επιπλέον φαγητό ή ποτό. Είναι λογικό και θεμιτό! Φρόντισε να μην πηγαίνεις τελείως νηστική για να μη χάνεις τον έλεγχο των ποσοτήτων και προσπάθησε να έχεις πάντα σαλάτα στα κυρίως γεύματα σου. Αναφορικά με το αλκοόλ απλώς προσπάθησε να μην το παρακάνεις. 1-2 ποτηράκια κρασί ή μπύρα λίγες μέρες την εβδομάδα είναι μια χαρά, κοκτέιλ και λοιπά ποτά όσο λιγότερα τόσο καλύτερα!

Το σώμα σου έχει ανάγκη από φροντίδα όλο το χρόνο όχι μόνο το καλοκαίρι, και τα παραπάνω μπορείς φυσικά να τα εφαρμόζεις ανεξαρτήτως εποχής! Ξέχνα το νούμερο της ζυγαριάς κι απόλαυσε τον ήλιο και τη ζέστη!!!

Για περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές από την εξαιρετική διατροφολόγο Ευαγγελία Παρμαξίδου μπορείτε να επισκεφθείτε τηn προσωπική της σελίδα στο Ιnstagramhttps://www.instagram.com/nutriplace_parmaxidouevagelia/?igshid=1a8k0pa7sx3rm&fbclid=IwAR0dTqNgZd6IzMXjdmPhEdQcF5MnnJcR3OUN05tuYODYaUg7tCxBNSo13qo

Συντάκτης: Ευαγγελία Παρμαξίδου, Διαιτολόγος-Διατροφολόγος