Η πιο εύκολη και γρήγορη συνταγή για healthy  κανελόνια!

Η πιο εύκολη και γρήγορη συνταγή για healthy κανελόνια!

Είναι Παρασκευή! Και φυσικά, δε θα μπορούσα να σε αφήσω χωρίς πρόταση για το μεσημεριανό σου γεύμα ή το τραπέζι του Σαββατοκύριακου. Πρέπει κάτι να ετοιμάσεις; Γρήγορα, εύκολα και πολύ απλά; Τότε, πρέπει οπωσδήποτε να ρίξεις μια ματιά στη σημερινή πρόταση-συνταγή, για τα πιο εύκολα, υγιεινά και πολύ απλά κανελόνια που έχεις φτιάξει ποτέ!

Είναι μια ασυνήθιστη εκδοχή από τα συνηθισμένα κανελόνια με κιμά, αλλά με την ίδια και μεγαλύτερη θρεπτική αξία, με αυτή του κιμά! Αυτά τα κανελόνια έχουν ως βασικό συστατικό τους, το σπανάκι! Ναι καλά, διάβασες! Αν είσαι από εκείνους, που δε τρως το σπανακόρυζο ή γενικότερα το σπανάκι, αυτή η εκδοχή του, θα σε πείσει για το αντίθετο και πίστεψέ με, θα σε κάνει λάτρη του και θα σε κερδίσει! Γιατί; Γιατί μπορεί να κερδίσει και αυτόν που δε τρώει πολύ εύκολα, το σπανάκι και γενικότερα τα λαχανικά!

Αλλά για να μη καθυστερώ και να μη σε κρατώ σε αγωνία για το πως θα γίνει αυτή η συνταγή, απλά και γρήγορα, ξεκινώ ευθύς αμέσως να σου δώσω τα υλικά που θα χρειαστείς για αυτή τη συνταγή καθώς και την εκτέλεσή της!

Για τα κανελόνια με σπανάκι: 

Θα χρειαστείς: 

250 γρ. σπανάκι καθαρισμένο και πλυμένο ή φύλλα πλυμένα

1 συσκευασία κανελόνια

250 γρ. τυρί κρέμα, τύπου philadelphia light

1-2 κ.σ ελαιόλαδο

αλάτι

πιπέρι

2 φακελάκια της συσκευασίας μπεσαμέλ

γάλα

τριμμένη φρυγανιά

 

Εκτέλεση: 

Σε μια κατσαρόλα τοποθετείτε το ελαιόλαδο και το αφήνετε να κάψει (όχι πάρα πολύ), έπειτα ρίχνετε το σπανάκι, εφόσον το έχετε πλύνει και στραγγίσει καλά, να τσιγαριστεί μέχρι να μαραθεί. Αφού μαραθεί, αποσύρετε από τη φωτιά και ρίχνετε 2 με 3 κουταλιές της σούπας από το τυρί κρέμα, το πιπέρι και το αλάτι, μέσα στο σπανάκι. Έπειτα, γεμίζετε ένα- ένα τα κανελόνια  με τη γέμιση που δημιουργήσαμε από σπανάκι και κλείνουμε τη μια τρύπα, από τις δυο με ένα κουταλάκι του γλυκού από το υπόλοιπο τυρί κρέμα που μας έχει μείνει, έτσι ώστε να μη ξεχειλίσει η γέμισή μας από τη μια πλευρά, καθώς γεμίζουμε τα κανελόνια μας. Τοποθετούμε τα κανελόνια σε ένα βουτυρομένο πυρέξ. Στη συνέχεια, ετοιμάζουμε τη μπεσαμέλ μας, σύμφωνα με τις οδηγίες που μας δίνει η συσκευασία και τη περιχύνουμε στο πυρέξ με τα τα κανελόνια μας. Τέλος, αν επιθυμούμε προσθέτουμε τριμμένη φρυγανιά, πάνω από τη μπεσαμέλ μας!

Et Voilà!

Τα κανελόνια μας, είναι έτοιμα να μπουν στο φούρνο και να ψηθούν στους 180 βαθμούς σε προ θερμασμένο φούρνο, στον αέρα για περίπου 30 με 35 λεπτά! Ανάλογα, πάντα το φούρνο μας!

 

Είναι μια εύκολη και παράλληλα γρήγορη συνταγή για υγιεινά κανελόνια με σπανάκι! Περιμένω τα σχόλια σου, αφού τη δοκιμάσεις! Και φυσικά, περιμένω να δω τη δική σου εκδοχή στο Instagram του blog μας, @pretty.dose, κάνοντας μας tag στα stories σου, με τη δική σου συνταγή!

 

 

Info of the day:  Γιατί ως γνωστόν το σπανάκι, έχει υψηλή διατροφική αξία, μιας που περιέχει μεγάλες περιεκτικότητες σιδήρου (ότι ακριβώς δίνει και ένα μοσχαρίσιο συκώτι και ακόμη παραπάνω, στον οργανισμό μας, αν έχουμε έλλειψη σιδήρου), β-καροτένιο, βιταμίνη C, Ε και Κ  βιταμίνες του συμπλέγματος Β, σελήνιο, ψευδάργυρο, ασβέστιο, μαγνήσιο, χλωροφύλλη, άλατα ιωδίου και σαπωνίνες. Είναι πολύ καλό στη σωστή λειτουργία του εντέρου και κατά της αναιμίας. Συμβάλλει στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού και του νευρικού συστήματος.  

 

 

Εσύ θα δοκιμάσεις αυτή την εύκολη συνταγή με σπανάκι, ακόμη και αν δεν είσαι λάτρης του; Γνώριζες τη θρεπτική αξία που έχει;  

 

 

Συντάκτης: Σακκά Ανθή