Η Πέρσα Βαγιάτη μας δείχνει το πιο αποτελεσματικό Booty Home Wοrkout!!!

Η Πέρσα Βαγιάτη μας δείχνει το πιο αποτελεσματικό Booty Home Wοrkout!!!

Το καλοκαίρι είναι κοντά και σίγουρα όλοι ψάχνουμε την ιδανική γυμναστική έτσι ώστε να βελτιώσουμε το σώμα αλλά και την υγεία μας! Ιδίως για εμάς τις γυναίκες η εκγύμναση των γλουτών και της κοιλιακής περιοχής αποτελεί μία σημαντική υπόθεση! Για αυτόν ακριβώς το λόγο και φυσικά αναλογιζόμενοι και το γεγονός ότι πλέον πολλοί από εμάς γυμναζόμαστε στο σπίτι, βρήκαμε την τέλεια λύση!

Η Πέρσα Βαγιάτη, η οποία εξειδικεύεται σε πολυάριθμους τομείς της γυμναστικής, από εδώ και στο εξής, θα μας παρουσιάζει το πρόγραμμα που πρέπει να ακολουθήσουμε έτσι ώστε να δούμε την αλλαγή που επιθυμούμε στο σώμα μας!  Είστε έτοιμοι;

Πάμε να ξεκινήσουμε:

Προπόνηση για γλουτούς & κοιλιά στο σπίτι!!!

Σούπερ- σετ, 5 ζευγάρια ασκήσεων που το καθένα απαρτίζεται από 3-4, σετ  με ξεκούραση ενδιάμεσα από τα σετ  45 δευτερόλεπτα με 1 λεπτό !!!

Εξοπλισμός που θα χρειαστούμε:

  • Δυο 6αδες νεράκια μεγάλα ή μικρά,
  • 1 σκουπόξυλο,
  • 2 πανάκια ,
  • τον καναπέ σας !!!

Aσκήσεις:

  •  3-4 Set Super set 1 mimute Squat + 15 Jump Squat
  • 3-4 Super set 12 Suitcase Front Step Lunge Right-12 Siutcase Front Step Lunge Left +12 Single Leg Death Lift Right-12 Single Leg Dead Lift Left
  • 3-4 Super Set 15 Squat + 12 Single Leg Hip Thruster Right-12 Single Leg Hip Thruster Left
  • 3-4 set Super Set 15 Glute Bridge Slider+15 Glute Kickback-15 Glute Side Kickback Right &15 Glute Kickback-15 Glute Side Kickback Left
  • 3-4 Super Set 10x 3 Body Saw Plank-1 Side Plank Righ t- 1 Side Plank Left+30 Leg Raises Pass over “water bottle” REST:45″-60″ Seconds

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε το προφίλ της γυμνάστριας Πέρσα Βαγιάτη στο λινκ:

https://www.facebook.com/persa.danceangel

Πέρσα Βαγιάτη: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ,
Physical Education&Sport Science|Strength&Conditioning Coach|Group&PersonalTrainer|TRX|Choreographer|Zumba Instructor|Presenter|MP|NAF,

 

Aρχισυνταξία & Δημοσιογραφική Επιμέλεια: Χριστιάννα Πίτη.