Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε δημόσια διαβούλευση προώθησης γεωργικών προϊόντων

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε δημόσια διαβούλευση προώθησης γεωργικών προϊόντων

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ξεκίνησε χθες δημόσια διαβούλευση σχετικά με την πολιτική προώθησης της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα γεωργικά και τα τρόφιμα. Μέρος μιας συνολικής αξιολόγησης της τρέχουσας πολιτικής, η διαβούλευση στοχεύει στη συγκέντρωση σχολίων από πολίτες και ενδιαφερόμενους φορείς σχετικά με την αποτελεσματικότητα, την αποδοτικότητα και τη συνάφεια των ισχυόντων μέτρων, καθώς και τη συνοχή τους με τη δράση της ΕΕ σε άλλους τομείς και την προστιθέμενη αξία αυτού είδος πολιτικής που εφαρμόζεται σε επίπεδο ΕΕ.

Ο Επίτροπος Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης Janusz Wojciechowski είπε:

Τα ευρωπαϊκά γεωργικά προϊόντα και προϊόντα διατροφής είναι γνωστά για τα κορυφαία επίπεδα ασφάλειας και ποιότητας. Η πολιτική προώθησης συμβάλλει στη διατήρηση αυτής της καλής φήμης και στη στήριξη της ανταγωνιστικότητας των προϊόντων μας σε παγκόσμιο επίπεδο. Αλλά είναι σημαντικό να διασφαλίσουμε ότι το κάνουμε με τον πιο αποτελεσματικό και οικονομικά αποδοτικό τρόπο, ενώ συμβάλλουμε στη βιώσιμη παραγωγή και κατανάλωση. Η γνώμη των ενδιαφερόμενων μερών της ΕΕ είναι επομένως πολύτιμη για εμάς και προσβλέπω στις ιδέες αξιολόγησης και βελτίωσης.

Οι ενδιαφερόμενοι, όπως οι ευρωπαϊκές οργανώσεις παραγωγών που εκπροσωπούν διάφορους τομείς, οι οργανώσεις εμπόρων, οι εθνικές αρχές, καθώς και το ευρύτερο κοινό θα έχουν τώρα 18 εβδομάδες για να συνεισφέρουν τις απόψεις τους. Στη συνέχεια, η δημόσια διαβούλευση θα συμπληρωθεί από μια μελέτη που θα διεξαχθεί από εξωτερικό ανάδοχο και θα βασίζεται σε διαθέσιμα δεδομένα σχετικά με την εξέλιξη των αγορών και την ευαισθητοποίηση του κοινού για την ποιότητα και τα βιολογικά προϊόντα και τα σχέδια της ΕΕ.

Ιστορικό
Ο στόχος της πολιτικής προώθησης της ΕΕ για γεωργικά προϊόντα και προϊόντα διατροφής είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας και της κατανάλωσης προϊόντων της ΕΕ εντός και εκτός της ΕΕ. Τα μέτρα προώθησης συμβάλλουν στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών σχετικά με τα πλεονεκτήματα των γεωργικών προϊόντων και των μεθόδων παραγωγής της ΕΕ, καθώς και την ευαισθητοποίηση και αναγνώριση των συστημάτων ποιότητας και βιολογικής γεωργίας της ΕΕ .

Η πολιτική προώθησης της ΕΕ για τα προϊόντα γεωργικών προϊόντων διατροφής ισχύει στην υφιστάμενη μορφή της από το 2014. Οι κύριες δραστηριότητες περιλαμβάνουν τη συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις εντός και εκτός της ΕΕ, αποστολές υψηλού επιπέδου με συμμετοχή παραγωγών της ΕΕ και εκστρατείες επικοινωνίας. Ο διατιθέμενος προϋπολογισμός αυξάνεται σε ετήσια βάση φθάνοντας τα 200,9 εκατομμύρια ευρώ για το 2020.

Πηγή:https://agropublic.gr/

https://agropublic.gr/agrotika-nea/dhmosia-diavouleusi/