Από 15 Ιουλίου αλλάζει η πρόσβαση των πολιτών στους χώρους εστίασης και ψυχαγωγίας, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Ελληνικής κυβέρνησης.

Οι καταστηματάρχες θα καλούνται να επιλέξουν τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργούν, είτε ως “covid-free” επιχειρήσεις, είτε ως “μεικτό μαγαζί” στο οποίο θα έχουν πρόσβαση όλοι ακολουθώντας αυστηρότερα πρωτόκολλα.

Πιο αναλυτικά, στις “covid-free” θα κατατάσσονται αυτές επιτρέπουν την είσοδο σε πελάτες που θα έχουν πραγματοποιήσει και την δεύτερη δόση του εμβολίου, μετά το πέρας των 14 ημερών ή πελάτες που έχουν νοσήσει από τον ιό το τελευταίο εξάμηνο. Όσο για τα “μεικτά καταστήματα”, σε αυτήν την κατηγορία θα έχουν πρόσβαση όλοι οι πολίτες εφόσον θα έχουν πραγματοποιήσει self-test που θα πιστοποιεί ότι δεν μεταφέρουν τον ιό.

Πώς, όμως θα γίνεται η εξακρίβωση;

Σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γεώργιου Γεωργαντά, την Τετάρτη 30/06 στο ΣΚΑΙ:

«Θα πηγαίνει ο εμβολιασμένος πελάτης με το πιστοποιητικό στο κινητό του, θα το σκανάρει στην εφαρμογή του καταστήματος και εφόσον ανάβει πράσινη ένδειξη, θα μπορεί να περάσει. Στα μικτά μαγαζιά θα μπαίνουν αυτοί που έχουν αρνητικό τεστ. Το rapid τεστ γίνεται σε διαγνωστικό κέντρο και καταχωρείται επίσημα από αυτό. Με αυτό τον τρόπο άλλωστε εκδίδεται και το ψηφιακό ευρωπαϊκό πιστοποιητικό, το οποίο φέρει QR  κωδικό. Απλώς θα πρέπει να υφίσταται την ταλαιπωρία, όταν θέλουν να ξαναβγούν, να πρέπει να ξανακάνουν τεστ»

Ωστόσο τα νέα μέτρα έφεραν αντιδράσεις στους ιδιοκτήτες των χώρων εστίασης με τον πρόεδρο της ΓΣΕΒΕΕ και της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εστιατόρων και Συναφών Επαγγελμάτων, Γεώργιο Καββαθά, να δηλώνει ενοχλημένος λέγοντας ότι η κυβέρνηση χρησιμοποιεί τα νέα μέτρα ως μοχλό πίεσης για την επιτάχυνση των εμβολιασμών.

Ο κ. Γιάννης Λιάρος,  γενικός διευθυντής της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Οργανωμένης Εστίασης, επισημαίνει ότι  «Εκτός από το πρακτικό κομμάτι σε αυτόν τον διαχωρισμό, υπάρχει επιπλέον και ένα ηθικό κομμάτι καθώς οι επιχειρήσεις καλούνται να κάνουν μία επιλογή σε ποια από τις δύο κατηγορίες θα ενταχθούν, επιλέγοντας ουσιαστικά και ποιους πελάτες θα υποδεχθούν», ενώ δεν έκρυψαν τον εκ εκνευρισμό τους και οι γνωστοί σεφ, Λευτέρης Λαζάρου και Γιάννης Σκαρμούτσος υπογραμμίζοντας ότι δεν επιθυμούν να πραγματοποιούν οι ίδιοι τον έλεγχο σε κάθε πελάτη.

Ελένη Βαδεβούλη

Γεια σας! Είμαι η Ελένη, απόφοιτος σχολής δημοσιογραφίας, και μέσα από το Pretty Dose μοιράζομαι μαζί σας πληροφορίες και απόψεις σχετικά με θέματα υγείας, πολιτισμού, αθλητισμού και όχι μόνο.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency

Αρέσει σε %d bloggers: