Διατροφή και καλοκαίρι! Summer tips για να διατηρήσεις την σιλουέτα σου!
Sandy tropical beach with palm island and summer drinks

Διατροφή και καλοκαίρι! Summer tips για να διατηρήσεις την σιλουέτα σου!

Υπάρχουν μυστικά, συμβουλές και κανόνες διατροφής που αν τους ακολουθήσεις τότε το καλοκαίρι γίνεται απλά η πιο όμορφη εποχή για να διασκεδάσεις, να βγεις έξω, να περάσεις καλά και φυσικά να διατηρήσεις τα κιλά σου ή ακόμη και να χάσεις βάρος.

 1.Διακοπές δεν σημαίνει δίαιτα και στερήσεις! Διακοπές σημαίνει ξενοιασιά, ανεμελιά και φυσικά καλό φαγητό! Στις διακοπές όμως οι πειρασμοί που καραδοκούν είναι πολλοί και θα πρέπει οι διατροφικές επιλογές να είναι προσεκτικές.
H ισορροπία, το μέτρο και η ποικιλία στη διατροφή θα ικανοποιήσει τόσο τη γεύση όσο και τη σιλουέτα σου.

2. Πρώτο στην ημέρα, αλλά και πρώτο σου μέλημα, το πρωινό! Είναι απαραίτητο να ξεκινήσεις την ημέρα σου με ένα θρεπτικό πρωινό προκειμένου να εφοδιαστείς με την απαιτούμενη ενέργεια ώστε να μην πεινάς αργότερα και να μην είσαι επιρρεπής σε τσιμπολογήματα!Καλές και πολύ γευστικές προτάσεις αποτελούν το γάλα με δημητριακά ολικής αλέσεως, 1-2 φέτες ψωμί με μέλι και μαλακή μαργαρίνη, καθώς επίσης και ένα ποτήρι από φυσικό χυμό διαφόρων φρούτων (ανάμικτο)

3. Στην παραλία! Αλλά ποτέ με άδειο στομάχι… Είναι σίγουρο πως θα πεινάσεις αργότερα. Αυτό μπορεί να σε οδηγήσει σε λάθος επιλογές, όπως σνακ με πολλές θερμίδες ή κατανάλωση μεγάλης ποσότητας μεσημεριανού και βραδινού γεύματος.

Έξυπνες ιδέες για παραλία: Φροντίστε να έχετε μαζί σας φρέσκα φρούτα εποχής, κράκερ, μπάρες δημητριακών, μπισκότα με πολυδημητριακά που τρώγονται εύκολα και παρέχουν άμεση ενέργεια.

4. Γκαρσόν; Κάτι υγιεινό παρακαλώ. Στην ταβέρνα οι επιλογές είναι πολλές. Το ψητό κρέας, το κοτόπουλο, το ψάρι, τα θαλασσινά, οι ωμές ή βραστές σαλάτες και τα λαχανικά όμως πρέπει να αποτελούν την πρώτη επιλογή, αφού προσφέρουν τη μέγιστη απόλαυση και βοηθούν στη συντήρηση του βάρους.
Πάρε μια ιδέα από ένα γευστικό και light μενού για τα καλοκαιρινά σου μεσημέρια.

5. Διάλεξε το αλκοόλ με προσοχή: Όσον αφορά το αλκοόλ προτίμησε μπύρα ή κρασί. Είναι ποτά με τις λιγότερες θερμίδες και αποτελούν πηγή αντιοξειδωτικών. Μια έξυπνη επιλογή για συνοδευτικό του ποτού είναι στικς αγγουριού και καρότου που οι θερμίδες τους είναι σχεδόν μηδενικές.

Αν πάλι θέλεις cocktail, πρέπει να γνωρίζεις πως καλό είναι να επιλέξεις εκείνα που περιέχουν άφθονο φυσικό χυμό φρούτων και πολλά μυρωδικά και μπαχαρικά τα οποία θα προσφέρουν αντιοξειδωτικά στον οργανισμό, εξισορροπώντας έτσι τη «ζημιά» του αλκοόλ στον οργανισμό.

6. Ενυδατώσου!!Το καλοκαίρι είναι ακόμη πιο επιτακτική η ανάγκη για ενυδάτωση. Οι υψηλές θερμοκρασίες επιβάλλουν την ικανοποιητική και συνεχή πρόσληψη υγρών. Εκτός από την κατανάλωση νερού – που πρέπει να αποτελεί την πρώτη μας επιλογή – η υδάτωση του οργανισμού μας μπορεί να επιτευχθεί και μέσω της κατανάλωσης διαφόρων ποτών ή ροφημάτων όπως: χυμοί, γάλα, πράσινο τσάι, καφές, σόδα, αναψυκτικά, αφεψήματα, αλλά και μέσα από αρκετές τροφές, όπως είναι τα φρούτα και τα λαχανικά.

Μια καλή λύση για την υδάτωση σου, που θα σε βοηθήσει και να μετριάσεις την κατανάλωση αλκοόλ είναι να έχεις μαζί με το ποτό σου και νερό. Πίνε ένα ποτήρι νερό για κάθε ποτήρι αλκοόλ και έτσι θα πιεις με μέτρο, χωρίς να το προσπαθήσεις.

7. Και φυσικά ας μην ξεχνάμε ότι η θάλασσα συνεπάγεται και άθληση! Το κολύμπι, το ποδήλατο ή ακόμα και το περπάτημα στη θάλασσα μπορούν να σας βοηθήσουν να κάψετε τις παραπάνω θερμίδες που τυχόν καταναλώσατε, να αυξήσουν τον μεταβολισμό σας και συγχρόνως να σας διασκεδάσουν.

8 .Νομίζεις πως αν δεν συμμετέχεις στην… κρασοκατάνυξη (πάντα με μέτρο) και πάρεις ένα light αναψυκτικό, το έκανες το χρέος σου απέναντι στο σώμα! Αμ δε! Αν βέβαια όντως δεν θέλεις να πιεις, αντί για αναψυκτικά που μόνο κακό σου κάνουν, δοκίμασε να αντικαταστήσεις τα διάφορα ροφήματα με πράσινο τσάι, το οποίο είναι πλούσιο σε κατεχίνες. Μαζί με το φαγητό, το πράσινο τσάι θα μειώσει το λίπος που συγκεντρώνεται στην περιοχή της κοιλιάς, αλλά και στην κατανομή του λίπους σε όλο το σώμα.

Συντάκτης: Σωτηρία Κεσόγλου, διατροφολόγος