Βλέπεις το νούμερο στην ζυγαριά και θέλεις να την εκσφενδονίσεις από το παράθυρο. Γυμνάζεσαι, τρέχεις σηκώνεις βάρη αλλά το παντελόνι σε στενεύει το ίδιο με πριν. Τι πάει λάθος; Ίσως η άσκηση σου να είναι μια χαρά και το πρόβλημα να είναι η διατροφή. Γιατί οφείλω να σου πω(με λύπη μιας και είμαι κι εγώ λάτρεις του φαγητού) ότι η σωστή διατροφή αποτελεί το 70% για να χάσεις κιλά. Η γυμναστική θα βοηθήσει μέχρι ένα σημείο, θα σε κάνει πιο σφιχτή αλλά αν θέλεις να δεις σημαντικά αποτελέσματα ήρθε η ώρα να αναλογιστείς τι λάθη κάνεις με την διατροφή σου. Μην αγχώνεσαι, γι’ αυτό το pretty dose είναι εδώ, να σου δώσει όλες τις απαντήσεις.

1. Καταναλώνεις πολλά λιπαρά πριν τη γυμναστική

Μπορεί να σκέφτεσαι ότι θα τα χάσεις στην προπόνηση αλλά στην πραγματικότητα το να τρως ένα φαγητό με πολλά λιπαρά πριν γυμναστείς μόνο θετικό δεν είναι. Το στομάχι σου χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να αποβάλλει τα λιπαρά ενώ την ώρα της γυμναστικής μπορεί να αισθανθείς αδιαθεσία, πονοκέφαλο ή αναγούλα. Το καλύτερο είναι να φας μια ώρα περίπου πριν την γυμναστική ένα γεύμα που περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνη.

2. Γυμνάζεσαι με άδειο στομάχι

Όσο αρνητικό είναι να τρως κάτι πολύ βαρύ πριν την γυμναστική, το ίδιο λάθος είναι να είσαι εντελώς νηστική. Ίσως σκέφτεσαι ότι έτσι θα χάσεις περισσότερο βάρος πιο γρήγορα αλλά το πιο πιθανό είναι να αισθανθείς αδυναμία και αργότερα να φας υπερβολικά πολύ. Πριν την γυμναστική λοιπόν ένα υγιεινό σνακ που περιέχει υδατάνθρακες και πρωτεΐνη (όπως ένα γιαούρτι με μούρα) θα σου δώσει την απαραίτητη ενέργεια να ακολουθήσεις το πρόγραμμα γυμναστικής σου χωρίς να βγεις από τη φόρμα σου.

3. Δεν τρως μετά την προπόνηση

Δεν αποσκοπεί πουθενά και άδικα ταλαιπωρείς τον οργανισμό σου. Όπως πριν έτσι και μετά την γυμναστική, πρέπει να φας. Μετά από την άθληση ο οργανισμός σου χρειάζεται ανεφοδιασμό, να “γεμίσει μπαταρίες”. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι θα φας ότι βρεις μπροστά σου. Επέλεξε τροφές που θα δραστηριοποιήσουν τον οργανισμό σου και θα δυναμώσουν τους μυς. Οι καλύτερες τροφές είναι αυτές που περιέχουν πρωτεΐνη και υδατάνθρακες όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, το ασπράδι του αυγού, το στήθος του κοτόπουλου και το γιαούρτι.

4. Δεν πίνεις όσο νερό χρειάζεται πριν τη γυμναστική

Αν νιώθεις αδυναμία μετά την προπόνηση ίσως οφείλεται στην αφυδάτωση. Όταν αφυδατώνεσαι η απόδοση σου θα είναι χειρότερη αφού θα αισθάνεσαι εξάντληση και πονοκέφαλο. Είναι οφέλιμο να πίνεις πολύ νερό κατά τη διάρκεια της μέρας και ανά μισή ώρα ένα ποτήρι. Όσο πιο πολύ ιδρώνεις, τόσο περισσότερο νερό πρέπει να καταναλώνεις.

5. Έχεις έλλειψη πρωτεΐνης

Η πρωτεΐνη είναι ευεργετική για την ανάπτυξη των μυών και την καύση του λίπους. Σε αντίθεση με τους υδατάνθρακες η πρωτεΐνη χρειάζεται περισσότερες θερμίδες για να μεταβολιστεί, συνεπώς όταν δεν την λαμβάνουμε στις απαραίτητες ποσότητες των γευμάτων μας  το λίπος που ενδέχεται να καίμε στη γυμναστική, το παίρνουμε πίσω.

6. Δεν τρέφεσαι αρκετά/προσπερνάς γεύματα

Όταν γυμνάζεσαι το σώμα σου αυτομάτως παράγει περισσότερο λίπος. Γι’αυτό λοιπόν πρέπει η σωματική δραστηριότητα να είναι σε ισορροπία με την διατροφή, να μην προσπερνάς γεύματα μέσα στη μέρα ή να τρως ελάχιστα και τα γεύματα αυτά να είναι πλούσια σε θρεπτικά στοιχεία. Ο μεταβολισμός γίνεται πιο αργός όταν η διατροφή μας είναι “φτωχή”.

*Η απώλεια βάρους είναι μια χρονοβόρα και όχι ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία. Πρέπει να έχεις υπομονή διότι πέρα από το γεγονός ότι τα κιλά δεν χάνονται κατευθείαν, πρέπει να ξέρεις ότι ο κάθε οργανισμός διαφέρει, κάποιοι χρειάζονται παραπάνω χρόνο. Κάνε την προσπάθεια σου, συγκεντρώσου στον σκοπό σου αλλά μην γίνεις εμμονική με το θέμα. Και να θυμάσαι ότι και με παραπάνω κιλά αυτό που θα σε κάνει ομορφότερη είναι ο χαρακτήρας και ένα μεγάλο χαμόγελο!

Συντάκτης:Ελένη Καμπάκη

 

 

 

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency