Η διατροφή μας περιλαμβάνει ποικίλες τροφές, εκ των οποίων κάποιες υπάρχουν χωρίς να προσφέρουν κάτι σημαντικό στον οργανισμό μας πέρα από την απόλαυση. Χωρίς να εννοούμε ότι πρέπει να τις κόψεις οριστικά, ωστόσο θα πρέπει να μην τις έχεις στο καθημερινό διατροφικό σου πρόγραμμα διότι θα σου προσθέσουν χρόνια. Μάθε ποιες είναι κι αν τις έχεις καθημερινά στη διατροφή σου, είναι καιρός να τις περιορίσεις!

1. Ζάχαρη

Από παιδιά μας έλεγαν ότι οι μεγάλες ποσότητες ζάχαρης δεν κάνουν καλό στην υγεία μας. Την αγαπάμε, μας αρέσει και την έχουμε στην καθημερινότητα μας σε πολλά πράγματα. Όταν όμως οι ποσότητες που καταναλώνουμε είναι μεγαλύτερες από αυτές που μπορούν να μεταβολίσουν τα κύτταρα μας, τότε δημιουργείται γλυκοζηλίωση των πρωτεϊνών του δέρματος όπως το κολλαγόνο κι έτσι η επιδερμίδα γερνάει πρόωρα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, η επιδερμίδα να χάνει τη σφριγιλότητα της και να μειώνεται η ελαστικότητα της. Στην ουσία η ζάχαρη δεν έχει καμία θετική επίδραση στην υγεία μας γι’ αυτό πρέπει να την χρησιμοποιούμε σε χαμηλά επίπεδα.

2. Τηγανητά

Είναι νόστιμα και απολαυστικά αλλά όπως η ζάχαρη, έτσι κι αυτά δεν έχουν τίποτα θετικό να προσφέρουν στον οργανισμό μας και είναι γεμάτα με τρανς λιπαρά. Αυξάνουν κατά πολύ το βάρος μας καθώς περιέχουν πολλές θερμίδες, προκαλούν πρόωρη γύρανση και έχοντας τα στο καθημερινό διατροφικό μας πρόγραμμα, ενδέχεται να εμφανίσουμε ασθένειες στο μέλλον.

3. Κόκκινο κρέας

Σίγουρα θα θυμάσαι στα σχολικά μας χρόνια όταν φτιάχναμε την διατροφική πυραμίδα, το κόκκινο κρέας βρισκόταν στην κορυφή ως η πιο επιβλαβής τροφή για την υγεία μας! Καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες κόκκινου κρέατος, το σίδηρο δεν αφομοιώνεται και δεν δεσμεύεται σωστά στον οργανισμό μας και “κυκλοφορεί” ανεξέλεγκτο. Οι συνέπειες αυτού είναι το κυτταρικό DNA να υποστεί βλάβες και να δημιουργηθούν υψηλές ελεύθερες παραγωγές ριζών υδροξυλείου. Έτσι λοιπόν η επιδερμίδα με την πάροδο του χρόνου, χάνει την ικανότητα να προστατεύεται από το οξειδωτικό στρες και να παράγει νέο κολλαγόνο.

4. Αλκοόλ

Το αλκοόλ επηρεάζει πολύ αρνητικά το συκώτι. Κι όταν το συκώτι υποστεί βλάβες, τότε δημιουργείται συσσώρευση τοξίνων οι οποίες προκαλούν στην επιδερμίδα ρυτίδες, μεγάλες πιθανότητες εμφάνισης ακμής και ταλαιπωρημένη όψη. Μην ξεχνάμε επίσης ότι έχει αρνητική επίδραση στην ποιότητα του ύπνου και ένας ανεπαρκής ύπνος δημιουργεί επιπλέον προβλήματα στην επιδερμίδα: μείωση της ελαστικότητας, δυσχρωμίες και ρυτίδες.

Συντάκτης:Ελένη Καμπάκη

 

 

Ελένη Καμπάκη

Γεια σου,καλώς ήρθες στο pretty dose.Είμαι η Ελένη και στις στήλες του pretty dose θα βρεις άρθρα μου κυρίως, όσον αφορά τη διατροφή και την ομορφιά,ενίοτε γράφω και στις υπόλοιπες στήλες.Στο pretty dose θα βρεις απαντήσεις,πληροφορίες και συμβουλές για πάρα πολλά θέματα και ευελπιστούμε να σε βοηθήσουν.

No Comments Yet

Comments are closed

Το Pretty Dose
περιοδικό pretty dose

Περιοδικό για την μόδα, την ομορφιά, την ευεξία, την προσωπική φροντίδα, την διακόσμηση, τα ταξίδια και για όλα όσα μας κάνουν χαρούμενους!

Διευθύντρια & Υπεύθυνη Έκδοσης:
Χριστιάννα Πίτη

Ιδιοκτησία, Branding & Διαχείριση:
Leading Brands Agency