Απόρριψη: 5 τρόποι να την διαχειριστούμε

Απόρριψη: 5 τρόποι να την διαχειριστούμε

“Μήπως δεν ήμουν αρκετά καλός-η>>>; <<Μου αξίζει αυτή η συμπεριφορά;”

Αυτές και διαφορές άλλες σκέψεις περνάνε από το μυαλό κάποιου που έχει απορριφτεί. Η απόρριψη είναι ένα συναίσθημα που δημιουργεί πολύ πόνο και δεν μπορούν όλοι να την διαχειριστούν με δύναμη, κάποιους τους σημαδεύει εφ όρου ζωής. Όσο ψυχοφθόρο κι αν είναι να την βιώσεις όμως, είναι σχεδόν απίθανο κάποιος να μην απορριφτεί έστω μια φορά στην ζωή του. Είτε από ερωτική σχέση, φιλική η επαγγελματική, η απόρριψη δημιουργεί πληθώρα αρνητικών συναισθημάτων: θλίψη, οργή, αδικία ανασφάλεια. Ωστόσο υπάρχουν τρόποι να την διαχειριστούμε με αξιοπρέπεια.

  1. Δεν είσαι ο μόνος-η

Όλοι οι άνθρωποι έχουν έρθει αντιμέτωποι με κάποια μορφή απόρριψης. Είναι αδύνατο να αρέσουμε και να μας εκτιμούν όλοι. Αυτό που πρέπει να κάνει ο καθένας είναι να ξεχωρίσει εκείνους που αξίζουν πραγματικά να είναι στην ζωή του.

  1. Να το αποδεχτείς

Όσο δυσάρεστο είναι αυτό που συνέβη, αυτό έγινε. Το θέμα είναι να αποδεχτείς ότι συνέβη, ότι είναι φυσιολογικό και να εστιάσεις στον εαυτό σου.

  1. Όσο κι αν πονάει θα περάσει

Η απόρριψη είναι μέσα στη ζωή και μέσα από αυτήν γινόμαστε πιο δυνατοί και ώριμοι. Ο καθένας που την βιώνει οφείλει να αποδεχτεί ότι θα πονέσει  αλλά και ότι θα μάθει μέσα από αυτή την διαδικασία κάτι για τον εαυτό του. Όπως καθετί που γίνεται ,συμβαίνει για κάποιο λόγο.

  1. Αγάπα τον εαυτό σου και μην τον κατακρίνεις

Είναι λάθος να παίρνουμε όλες τις ευθύνες πάνω μας και να κατηγορούμε τον εαυτό μας για πράγματα τα όποια δεν περνάνε από το χέρι μας. Όλοι πρέπει να αγαπούν τον εαυτό τους και να διασφαλίζουν την ψυχική τους ηρεμία.

  1. Μην παραιτηθείς

Στην ζωή θα συναντήσουμε δυσκολίες μα όσες φορές κι αν πέσουμε κάτω, οφείλουμε στον εαυτό μας να βρούμε την δύναμη να σηκωθούμε. Η απόρριψη θα έρθει και θα ξαναέρθει θα μας πονέσει αλλά μπορεί και να μας διδάξει να είμαστε δυνατοί και να βάζουμε στόχους.

Συντάκτης: Ελένη Καμπάκη